Řízením sekce Obchod & Nová média byl pověřen David Němec, marketingový ředitel společnosti Internet BillBoard, který zde zároveň představil nové formy cílení reklamy na internetu.
Společnost Internet BillBoard, která nedávno vstoupila do společnosti Invite CRM, s.r.o. jako strategický investor a posílila postavení této společnosti na trhu marketingových a obchodních řešení pro maloobchod, umožňuje využití progresivních metod marketingové komunikace jako je nedávno představené Prediktivní behaviorální cílení (PBT) od společnosti nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice.
Tato metoda umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. "Díky propojení s Invite CRM na nejrozšířenější pokladní systémy dokážeme zákazníkům nabídnout výkonový typ kampaně v přímé vazbě na průběh a výsledky kampaně, což je možnost zcela unikátní“, dodává marketingový ředitel IBB David Němec.