Ostrava, 24. května 2007 – Internet BillBoard, přední český dodavatel služeb pro správu internetové reklamy, se zapojil do projektu AdMonitor, který organizuje profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy SPIR. Do systému BBmedia tak byly zapracovány funkce umožňující uživatelům deklarovat a produkovat výstupy pro systém AdMonitor, jehož cílem je monitoring české internetové reklamy.
„Díky našim zkušenostem a úzké spolupráci se zákazníky je systém BBmedia schopen se pružně a operativně přizpůsobit potřebám naší klientely,“ říká generální ředitel Internet BillBoard Karel Pavlíček. „Na základě jejich požadavků jsme do projektu vstoupili a rozšířili funkčnost o označování kampaní a vykazování jejich výkonnosti do AdMonitoru.“
Systém BBmedia je určen mediálním a reklamním agenturám, mediálním zastupitelstvím, portálům a serverům, které mohou díky jeho pokročilým vlastnostem nabídnout klientovi přesný zásah jeho cílové skupiny a zajistit tak maximální účinek jeho kampaně. Propracovaným monitoringem přináší zcela přesné údaje o uživatelích – např. o počtu zobrazení konkrétní reklamy, množství kliků na odkaz, lokality, odkud je reklamní kampaň zobrazována apod. Jeho výstupy pro AdMonitor ještě rozšíří možnosti zadavatelů analyzovat finanční toky v internetové reklamě, sledovat její efektivnost a mít objektivní srovnání s dopadem v jiných médiích.