Akce se zúčastní přední osobnosti internetového průmyslu střední a východní Evropy. Jejich podnikatelské zkušenosti a znalosti v oblasti rozvoje na dynamicky se rozvíjejících trzích jsou zárukou přínosného programu pro tři sta účastníků konference. On-line registrace je možná na stránce: www.internernetcee.com.
Mike Hess z OMD, Sławomir Stępniewski z Isobaru a Fedor Virin ze společnosti Mail.ru představí svůj recept na úspěch v e-businessu. Panelovou diskusi doplní světoví experti v tomto oboru: Wim Vermeulen (Ogilvy), Saša Škorić (Oglasnik), Tomáš Buřil (Seznam.cz) a Mikhail Gourevitch (RBC).
Akce se zúčastní více než 300 delegátů z Polska, Ruska, Ukrajiny, Rumunska, Bulharska a zemí Jadranu a Balkánu. Spolu se zástupci mezinárodních agentur, vydavatelství a poskytovatelů technologií v CEE regionu poskytne tato akce mnoho příležitostí zlepšit si znalosti a navázat nové důležité obchodní kontakty.
Obsah konference plně odpovídá výzvám, kterým je vystavena digitální marketingová společnost na nových trzích ve střední a východní Evropě, a přináší také mnoho podnětů k zamyšlení. Program akce je rozdělený na čtyři bloky: „Sociální sítě”, „Nové způsoby inzerce na Internetu”, „TV on-line”, „Příběhy úspěšných”. Konference bude mít vzhledem k různým panelovým diskusím interaktivní charakter.
Konference Internet CEE je určená zejména top manažerům, marketingovým a obchodním ředitelům společností působících v zemích střední a východní Evropy, ale také těm, kteří teprve plánují vstup svých společností na tyto trhy. Účastníky akce budou on-line vydavatelé i zástupci agentur a media zastupitelství ze zemí CEE.
Iniciátorem a hlavním organizátorem konference je společnost Gemius SA (www.gemius.com), největší společnost v oblasti výzkumných studií Internetu ve střední a východní Evropě. Hlavním patronem akce je Interactive Advertising Bureau (IAB). Hlavním internetovým patronem je Mail.ru – největší ruský portál. Konferenci podpořila také největší média z CEE regionu: Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Mediarun.pl, Wirtualne Media, Marketing&More, Ipla, Money.pl, Interaktywnie.com (Polsko), RBC (Rusko), Ukrainian Business Portal (Ukrajina), HotNews.ro (Rumunsko). Konferenci podporuje společnost AdOcean.
Společnost Gemius S.A. se již od svého založení v roce 1999 věnuje výzkumu internetového trhu. Díky orientaci na maximální důvěryhodnost, kvalitu a přesnost internetového výzkumu byla tato společnost schopna stát se největší agenturou pro on-line výzkum trhu ve východní a střední Evropě za méně než 5 let. Gemius S.A. poskytuje širokou paletu výzkumů Internetu klientům zvučných jmen ve východní Evropě. Gemius poskytuje informace o chování uživatelů Internetu (gemiusTraffic), profily uživatelů internetu (gemiusProfile) nebo údaje o efektivitě on-line reklamních kampaní (gemiusEffect). Studie společnosti Gemius gemiusAudience je nejpoužívanějším výzkumem on-line reklamy na několika evropských trzích. Využívají ji klíčové společnosti na trhu, jimž poskytuje přesné a kvalitní údaje o uživatelích Internetu.