Hlavní navigace

Internet Mall, a.s. mění vedení a chystá další expanzi

[Tisková zpráva] Praha, 31. ledna 2008: Společnost Internet Mall, a.s. mění od 1. února organizační strukturu a přechází na nadnárodní řízení. Vlastníkem firmy Internet Mall, a.s. i všech zahraničních poboček se stává v Amsterdamu registrovaná společnost Netretail Holding B.V. Dochází i k výrazným personálním změnám.

Sdílet

Společnost Internet Mall, a.s., provozovatel největší internetové nákupní galerie Mall.cz, očekává v letošním roce nejen rekordní tržby, ale i další expanzi na zahraniční trhy. Z tohoto důvodu dochází ke zcela zásadní změně struktury společnosti. Vlastníkem společnosti Internet Mall, a.s. se stává holandská společnost Netretail Holding B.V., která byla zaregistrována v Amsterdamu. Společnost Internet Mall, a.s. provozuje své obchody také v Německu, Polsku, Slovensku a Maďarsku. Nyní všechny zahraniční pobočky přecházejí pod nový holding na stejnou úroveň.

Spolu se změnou struktury přicházejí i výrazné personální změny. Dosavadní generální ředitel Ondřej Fryc se přesouvá na pozici CEO Netretail Holding B.V., jeho nástupcem v pozici ředitele Internet Mall, a.s. se stává Marek Liška, který působil poslední rok na pozici ředitele operací. Obchodním ředitelem byl jmenován Jan Kolář, který působil doposud na pozici obchodního manažera.

„Po náročném roce přichází nová výzva, která posune naši společnost v evropském měřítku o velký kus dále,,“ říká Ondřej Fryc a dodává: „Dosud všechny naše zahraniční pobočky, se vší úctou k jejich pozici na trhu, byly takové satelity českého prodejce. Nyní se stáváme evropskou společností s plně nadnárodním řízením. Tento krok nám pomůže zejména v dlouhodobém horizontu, kdy je možný i vstup na burzu.“

Marek Liška, nově jmenovaný ředitel společnosti Internet Mall, a.s., změny komentuje takto: „Řízení největšího tuzemského internetového prodejce je pro mne pochopitelně velkou výzvou a těším se na to. Hlavní úkol bude úspěšný přechod na zcela nový systém, od kterého si slibujeme zefektivnění procesů uvnitř firmy a lepší služby našim zákazníkům. Od prvního dubna budeme počítat dobu dodání ne ve dnech, ale v hodinách.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).