UPC těmito kroky naplňuje svůj dřívější slib zjednodušit a ulehčit českým domácnostem přístup ke špičkovým digitálním technologiím, mezi něž patří právě superrychlý internet. Upravit ceny tak, aby odpovídaly možnostem většiny domácností, přitom umožnila společnosti její širokopásmová (broadbandová) síť, kterou v České republice buduje od roku 2000 a průběžně ji modernizuje.
„Budu rád, bude-li široká veřejnost považovat toto naše rozhodnutí za zcela konkrétní příspěvek k připravované národní strategii Digitální Česko. Strategii, která má položit hlavní důraz na rozvoj vysokorychlostního internetu,“ říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC, a pokračuje: „Snížení cen o 43 % v prvním a o 39 % v druhém případě umožní využívat superrychlý internet skutečně všem vážným zájemcům. Navíc jsme si vědomi toho, že tento krok pozitivně a zásadním způsobem promění domácí internetový trh a ulehčí uspokojování stále rostoucí poptávky po práci na internetu, streamovanému obsahu a stahování a sdílení objemných souborů. Především proto ho naše společnost učinila a je na něj právem pyšná. Krátce řečeno, je tu superrychlý internet za supercenu a neznám lepší a tak široce dostupnou nabídku internetu jakou je Fiber Power.“
Václav Bartoň se současně netají tím, že v nejbližší době dojde k pozitivním úpravám cen za superrychlý internet i pro í firmy.
Aktuální rychlostní a cenová nabídka vysokorychlostního internetu UPC je od 1. května 2010 následující:

Nové ceny platí nejen pro nové, ale i pro všechny současné zákazníky obou internetových služeb.
Vysokorychlostní internet UPC je k 31. 12. 2009 dostupný pro 1,208 mil. českých domácností. Co do počtu zákazníků z řad domácností je nejrozšířenější vysokorychlostní kabelovou internetovou službou v České republice. Mezi jeho přednosti patří především moderní síť, kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, nejlepší poměr technická kvalita/výkon/cena a profesionální technická podpora Klientského centra UPC. Internet je možné si předplatit samostatně, bez objednávky kabelové televize či telefonních služeb. Předplatí-li si jej zákazník v kombinaci s kabelovou televizí či telefonní službou, získá výraznou slevu.
Od června 2009 nabízí UPC internetovou řadu Fiber Power i domácím firmám. Za půl roku si Fiber Power vydobyl v tomto segmentu trhu pozici třetí nejrozšířenější služby. V Praze je co do počtu zákazníků na druhém místě. Preferují ho zejména IT společnosti a společnosti působící ve službách.