INTERNET OnLine připravil nové podpůrné služby pro zákazníky
Od srpna letošního roku připravil INTERNET OnLine, internetová jednotka ČESKÉHO TELECOMU a.s., další nadstandardní služby, které rozšiřují současnou nabídku v oblasti služeb HOSTING. Jedná se o tyto podpůrné služby:
SERVER MONITORING
Služba zajišťuje on-line monitoring na zařízeních zákazníka. Servery jsou sledovány pomocí monitorovacího systému a zákazník je aktivně informován o jejich stavu prostřednictvím e-mailu.
Výhodami jsou především:
- možnost včasné reakce na vzniklé závady chodu serverů
- využití monitorovacího systému kontroly chodu serverů IOL
- individuální nastavení systému sledování
- možnost doručování zpráv o stavu serverů na mobilní telefon
- možnost zásahu technické kontroly na základě požadavků zákazníka
- bezplatná zákaznická podpora NONSTOP na lince 0800 184084.
V základní konfiguraci je tato služba účtována měsíčně částkou 190,– Kč.
SERVER ASSISTANCE
Služba umožňuje přímý přednostní kontakt na technickou podporu IOL.
Výhodami jsou:
- přednostní vyřízení požadavku
- 1 hodina administrativních zásahů měsíčně v ceně
- možnost včasné reakce na vzniklé závady chodu serverů
- možnost zásahu na zařízeních nonstop 24 denně
- možnost individuálního zásahu podle požadavků zákazníka.
Služba je účtována částkou 490,– Kč měsíčně včetně 1 hodiny administrativních zásahů zdarma.
Podrobnější informace o službách i cenách naleznete na adrese www.iol.cz nebo můžete kontaktovat Call centrum IOL na telefonním čísle 0800 184084.