„Společnost Internet Security Systems si uvědomila potřebu změny orientace z přímého prodeje na prodej prostřednictvím partnerské obchodní sítě,“ řekl Alastair Ewards, senior analytik Canalys. „Společnost významně pokročila při získávání nových partnerů a bude jistě v této nastoupené cestě pokračovat i nadále.“
„V průběhu loňského roku jsme se rozhodli posílit postavení jak prodejního kanálu SecurePartner™, tak souvisejících marketingových programů,“ řekl Patrick Teirlinckx, Partner Marketing Manager, ISS. „Zvýšili jsme rozpočet na marketing pro špičkové VAR prodejce, počet akcí, kontaktů v terénu i týmů, které poskytují podporu našim partnerům. Ve snaze vyjít vstříc našim Stříbrným, Zlatým a Platinovým partnerům navíc brzy zvýšíme úroveň podpory svých technických produktů. V následujících měsících také spustíme nový portál, který bude nejenom poskytovat podporu formou znalostní báze ISS, ale také plnit roli centra technické podpory a centra pro stahování souborů.“
„Díky těmto opatřením získali partneři společnosti ISS možnost zvýšit své zisky, zlepšit vztahy se svými zákazníky a chopit se naplno příležitosti při dodávkách „ochrany na klíč“ svým zákazníkům v prostředí malých a středních firem,“ dodal Teirlinckx.
ISS má v Evropě, na Blízkém Východě a v Africe (region EMEA) přes 400 strategických obchodních partnerů. Produktová řada Proventia spolu s řízenými službami Managed Security Services (MSS) slouží k ochraně jednotlivých počítačů i sítí širokého spektra zákazníků tím, že poskytují proaktivní ochranu před rostoucí hrozbou napadení.
Další vývoj v laboratořích ISS v oblasti služeb bezpečnosti na klíč přinese partnerům ještě více příležitostí dodávat svým zákazníkům zabezpečení, které je extrémně flexibilní, cenově výhodné, snadno přístupné a lehce ovladatelné.