Václav Bartoň, generální ředitel UPC pak vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: „Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a technická podpora. To vede k tomu, že náš internet vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Internet UPC má rozhodující podíl na tom, že počet připojení prostřednictvím kabelové televize dosáhl v České republice podle Českého statistického úřadu počtu připojení prostřednictvím ADSL linky. Ještě před rokem ADSL připojení výrazně vedlo“, končí Václav Bartoň.
Zájem o internet UPC vzrostl na přelomu října a listopadu, kdy společnost zavedla nové nabídky UPC 10M (rychlost 10 Mbit/s v příchozím a 1 Mbit/s v odchozím směru) a UPC 20M (rychlost 20 Mbit/s v příchozím a 1,5 Mbit/s v odchozím směru) natolik, že společnost byla v některých oblastech nucena až do odvolání prodloužit instalační lhůty ze dnů na týdny.