Jak ve své předpovědi uvádí britská mediální agentura ZenithOptimedia, světový trh internetové reklamy bude v roce 2007 růst nejvíce v našem regionu, ve východní Evropě a na Blízkém Východě. Růst tržeb ETARGETu na Slovensku, v Maďarsku a v České republice je v porovnání s prvním čtvrtletím minulého roku následující:
Slovensko – nárůst 222%
Maďarsko – 438%
Česká republika – 167%
ETARGET roste nepřetržitě už pátý rok. Porovnání tržeb od roku 2003:
2003 – 129 000 EUR
2004 – 729 000 EUR
2005 – 1 274 000 EUR
2006 – 2 247 000 EUR
ETARGET v dubnu vstoupil oficiálně i na rumunský trh a v blízké budoucnosti plánuje dodávat cílenou reklamu také na další trhy v regionu střední Evropy a Balkánu. Dnes ve čtyřech zemích zobrazí více než 2 miliardy reklamních textových odkazů měsíčně celkem na 711 internetových portálech střední a východní Evropy.