Hlavní navigace

Internetová televize Stream.cz představuje nově strukturovanou homepage a spouští 24hodinové kontinuální vysílání!

[Tisková zpráva] Praha, 13. června 2007 – Od čtvrtka 14. června 2007 si internetovou televizi Stream.cz můžete užít ještě víc! Tento den totiž Stream.cz spouští jako první internetová televize v Česku na svých stránkách www.stream.cz 24hodinové kontinuální vysílání sestavené z toho nejlepšího, co na těchto stránkách najdete. Kromě toho představuje i svou nově strukturovanou homepage!

Sdílet

Na návštěvníky Stream.cz čeká od 14. června čeká nekonečný mix toho nejlepšího, co je na těchto stránkách v současné době k dispozici. „Stačí jen, aby si jednoduše klikli na flashový přehrávač „Klikni a máš televizi!“, který uvidí na naší homepage, a ocitnou se v televizním světě plném skvělé zábavy, výborné muziky a zajímavých reportáží. Pak už stačí, aby se v klidu posadili a vychutnávali si program, který jim Stream.cz nabídne,“ říká generální ředitel Stream.cz PhDr. Miloš Petana. Současně s nekonečným vysíláním přichází Stream.cz i s upravenou strukturou své homepage, jejíž hlavní přidanou hodnotou je zejména její přehlednost. „Věříme, že tím našim návštěvníkům usnadníme orientaci na Streamu a nabídneme jim ještě větší uživatelský komfort,“ dodává PhDr. Miloš Petana.

Co všechno obsahuje nekonečný mix na Stream.cz? 

  • Zábavné a lifestylové pořady z vlastní produkce Stream.cz – Gynekologie 2, Strong Song, Úžasňáci, Buranov, Jak se co dělá, Limuzína…
  • Vlastní reportáže týmu Stream.cz
  • Studentské snímky z filmových škol – z Vyšší odborné školy v Písku, z Filmové školy ve Zlíně, z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a ze Školy animované tvorby v Bratislavě
  • Ty nejlepší hudební klipy různých žánrů i interpretů
  • To nejlepší z uživatelských videí návštěvníků Stream.cz

Konkrétní informace o vysílacím plánu Stream.cz budou mít návštěvníci stránek k dispozici přímo vedle flashového TV playeru, takže budou vždy přesně informováni o tom, který pořad na Stream.cz poběží a kdy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).