Hlavní navigace

Internetové obchody VIVANTIS: letošní vánoční nákupy začaly se zpožděním. Hitem jsou barevné módní hodinky, dětské parfémy, šperky z bílého zlata a Fair Trade produkty

[Tisková zpráva] Chrudim, 25. 11. 2010 – Letošní vánoční sezóna začala u předního českého internetového prodejce VIVANTIS zhruba o měsíc déle, než se čekalo. „Zatímco loni zákazníci vánoční dárky nakupovali již v říjnu, letos první nákupy odložili až na listopad. Vysvětlujeme si to především teplým počasím, které panuje letošní podzim, díky čemuž zákazníci na Vánoce zatím příliš nepomýšlejí. Ve vánoční špičce očekáváme proto nápor o to větší,“ říká Martin Rozhoň, ředitel internetových obchodů VIVANTIS, mezi které patří například obchody Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz či Nakupnicentrum.cz. U každého z e-shopů můžeme sledovat několik zajímavých trendů oproti předchozím rokům.

Sdílet

Krasa.cz

U kosmetiky sleduje e-shop www.krasa.cz větší zájem o zboží luxusnějších značek.  Hitem jsou mezi zákazníky produkty Estée Lauder, Clinique, Shiseido a Lancome. Stejně jako loni se hodně prodávají dárkové sady, letos pak konkrétně nejvíce sada elektrické manikúry Scholl a luxusnější kosmetické sady Lancome a Dermacol, ke kterým navíc zákazníci dostávají jako bonus k nákupu řasenku. Rostoucí zájem sleduje Krasa.cz také o přírodní a BIO kosmetiku. 

Hodinky.cz 

Na e-shopu www.hodinky.cz si stále drží popularitu klasické švýcarské hodinky. Výrazně populárnější jsou ale také různé módní značky a barevné hodinky, a to dražší, ale i levnější plastové. Letos jsou hitem hodinky z kombinace oceli a keramiky, hodinky osázené brilianty a krystaly či módní hodinky v rockerském stylu zdobené řetízky, křížky a podobně. Mezi značkami v tomto segmentu vítězí Ed Hardy a Roxy.

Prozdravi.cz 

U výrobků zamě­řených na zdraví nejsou zákazníci tolik ovlivněni trendy, po celý rok nakupují prověřené produkty. U vánočních nákupů ale e-shop www.prozdravi.cz zaznamenal zvýšenou poptávku po eko drogerii a výrobcích Fair Trade. Důvodem je, že zákazníci chtějí toto chování a životní styl přenést také na své blízké. Hodně se nakupují také všechny druhy vitamínů, velkým hitem jsou dětské vitamíny Cem-M Hello Kitty. Vysokou poptávku sleduje Prozdravi.cz také po kloubních preparátech a výrobcích, které obsahují rakytník a hlívu ústřičnou.   

Parfemy.cz 

Parfémy patří již několik let mezi nejtradičnější dárky vůbec. Letošními hity e-shopu www.parfemy.cz jsou především nové vůně, a to pánský Hugo Boss No. 6 Night, z dámských pak „hvězdné“ vůně značek Beyoncé a Christina Aguilera. Příjemným překvapením je rychle rostoucí poptávka po dětských parfémech, které e-shop Parfemy.cz zařadil do nabídky teprve nedávno. 

Šperky.cz 

Stále populárnějšími dárky jsou také šperky. Na www.sperky.cz nejvíce zákazníci nakupují šperky značek Morellato, Miss Sixty či Tribal. V posledních týdnech je znát také výrazný nárůst poptávky po špercích z bílého zlata.  Ze statistik e-shopu www.sperky.cz lze vyčíst, že  zákazníci s oblibou dokupují další šperky ze stejné kolekce, ze které nakupovali dárky pro své blízké minulé Vánoce či na Valentýna nebo k narozeninám.  

O společnosti VIVANTIS a.s.

Společnost VIVANTIS a.s. je předním internetovým prodejcem v České republice. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody v těchto oborech s názvy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již  bylo odesláno více než 1 140 000 zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 50 000 výrobků od 680 značek, mezi nimi například 3 300 p­arfémů, 7 900 typů hodinek, 6 200 druhů kosmetických výrobků, 7 300 šperků či 1 200 produktů pro zdraví.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což zákazníkům zaručuje jistotu bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což je zárukou jistoty, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % z 64 tisíc zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.  

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).