Přátelé a známí dostanou na e-mail tajné heslo, přihlásí se do služby MilyJezisku.cz a mohou se mezi sebou dohodnout, kdo vybrané dárky zakoupí. Obdarovaný přitom až do poslední chvíli neví, od koho a jaké dárky skutečně dostane. Není tedy ochuzen o překvapení při rozbalování dárků pod vánočním stromečkem.
Na podporu byla letos vytvořena dvě krátká videa. V prvním lidé uslyší hlas známého politika: http://www.youtube.com/watch?v=IbyfrW1WOuI
Druhé video připomíná, že bez služby MilyJezisku.cz můžete pod stromečkem nalézt dárky, které jste nechtěli: http://www.youtube.com/watch?v=l-e_ugUbyZM
MILYJEZISKU.CZ FUNGUJE JIŽ ČTVRTÝM ROKEM
Neziskový a nekomerční projekt MilyJezisku.cz vymyslel při holení v koupelně v roce 2003 Robert Němec, ředitel reklamní agentury RobertNemec.com. „Moje rodina bydlí v různých částech země. Potřebovali jsme nějaký způsob, jak se domluvit, co kdo komu koupí,“ vzpomíná Němec.
„Pokud všichni používáme MilýJežíšku.cz, nemůže se stát, že by některý z obdarovaných nalezl pod stromečkem více stejných dárků,“ dodává Němec. To byl také jeden z důvodů, proč se rozhodl službu spustit. MilyJezisku.cz funguje již čtvrtým rokem zcela bez reklam.
VÍCE NEŽ 20 000 NÁVŠTĚVNÍKŮ
MilyJezisku.cz ke své propagaci využívá virální marketing. Pokud se uživatel přihlásí do služby, zašle se jeho příbuzným a známým e-mail o tom, že na webu MilyJezisku.cz je jeho seznam přání k Vánocům.
Tím se na web dostanou další návštěvníci, kteří se opět mohou přihlásit a poslat seznam dárků svým přátelům. Navíc, jakmile uživatel odešle svým přátelům seznam přání, je vyzván, aby o službě MilyJezisku.cz informoval další své známé. Mnoho lidí této možnosti využije.
Druhým způsobem, jak se lidé dostanou na www.milyjezisku.cz, jsou vyhledávače „Podle výsledků statistik návštěvnosti MilýJežíšku.cz jsme zjistili, že si lidé začínají na internetu vyhledávat vánoční dárky poslední říjnový týden,“ uvádí Němec.
Podle statistik Google Analytics využilo službu od listopadu do prosince 2005 celkem 20 984 návštěvníků.