Hlavní navigace

InterSystems jmenuje nového marketingového ředitele pro střední a východní Evropu

[Tisková zpráva] Darmstadt, 30. května 2006 - Peter Mengel (43) se ujímá všech marketingových aktivit společnosti InterSystems ve střední a východní Evropě. Peter Mengel je strategický a provozní marketingový expert s mnohaletou zkušeností v oboru IT. S využitím svých rozsáhlých znalostí a schopností bude prosazovat marketingové aktivity amerického prodejce databázových a integračních technologií v oblasti střední a východní Evropy.

Sdílet

Nový marketingový ředitel dostal za úkol rozšířit vedoucí postavení postrelačního databázového řídícího systému Caché v oblasti integrovaných databází a zvýšit tržní podíl Ensemble na integračním trhu.

Zde se Peter Mengel zaměřuje na partnersky orientovaný obchodní model společnosti InterSystems a vysvětluje svoji strategii: „Těším se na spolupráci s našimi implementačními a kooperačními partnery, která má pro naši strategii nesmírný význam. Jelikož jsou Caché a Ensemble prodávány téměř výhradně jako interní části průmyslových aplikací, podporujeme naše partnery ve vývoji a implementaci na míru připravených marketingových projektů. Zisk vytváříme totiž pouze pokud naši partneři úspěšně prodají a implementují své aplikace na trhu koncových uživatelů.“

Předtím, než začal pracovat pro InterSystems, byl Peter Mengel provozním ředitelem BindView v Německu a ve Francii. Tato softwarová firma (nyní součást společnosti Symantec) se zaměřovala na řešení v oblasti IT pro uplatňování bezpečnostní politiky, zajištění souladu s předpisy, odhalování a zabezpečování zranitelných míst, správu a konfiguraci sítí a řízení přístupu. Kromě toho působil Peter Mengel také v několika řídících funkcích ve společnostech Hummingbird, Software AG, Sybase, a Dell.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).