Hlavní navigace

InterSystems podle nové studie nákupu technologií nejlépe spolupracuje se zákazníky

[Tisková zpráva] Rada šéfů marketingových oddělení považuje úzkou spolupráci se zákazníky za přesnější ukazatel pro odhad chování zákazníků při nákupu zboží než povědomí o značce

Sdílet

Praha, 21. července 2008 – Společnost InterSystems oznámila, že dle studie marketingové efektivity, kterou nedávno zveřejnila rada šéfů marketingových oddělení (Chief Marketing Officer Council) je jedním ze tří prodejců technologií, kteří v kategorii Spolupráce se zákazníky (Customer Affinity) získali nejvyšší hodnocení, a zvítězili tak nad prodejci jako Sybase, Sun Microsystems, Microsoft či IBM.

Společnost InterSystems vyvíjí a prodává inovativní databázový a integrační software. Mezi její produkty patří vysoce výkonná objektová databáze InterSystems CACHÉ® , platforma pro rychlou integraci InterSystems Ensemble® a platforma pro vytváření databází elektronické zdravotní dokumentace na regionální či celostátní úrovni InterSystems HealthShare™.

Z posledních výsledků výzkumu organizace CMO Council nazvaného „Profitability from Customer Affinity“ (prospěšnost spolupráce se zákazníky) vyplývá, že povědomí o značce a existující obchodní vztahy mají relativně malý vliv na to, proč se zákazníci rozhodují spolupracovat s konkrétním prodejcem technologií. Větší vliv na rozhodování zákazníků mají faktory jako odborná způsobilost, kvalita služeb a podpory a pocit osobní angažovanosti prodejce. Nejpřesnějším ukazatelem pro odhad chování zákazníků při rozhodování o koupi zboží je dle CMO kategorie tzv. Customer Affinity (spolupráce se zákazníky). Klasifikační indexy pro danou kategorii jsou založeny na výzkumech a interview s více než tisíci zákazníky nakupujícími technologie B2B. Mezi respondenty byli informační technici nakupující technologie pro organizace jako koncové uživatele, prodejci technologií, marketingoví vedoucí a vedoucí oddělení služeb pro zákazníky a péče o zákazníky. Index spolupráce se zákazníky (Customer Affinity Index) byl vytvořen radou šéfů marketingových oddělení (CMO Council) ve spolupráci s dr. V. Kumarem, profesorem a výkonným ředitelem ING Center for Financial Services na University of Connecticut a dr. Girishem Ramanim, odborným asistentem marketingu na LeBow College of Business na Drexel University (Philadelphia, Pensylvánie).

„Již třicet let InterSystems jedná podle hlubokého přesvědčení, že je nezbytné budovat se zákazníky opravdové pracovní partnerství na dlouhou dobu,“ řekl Paul Grabscheid, viceprezident společnosti InterSystems pro strategické plánování. „Je velmi potěšující obdržet objektivní výsledky, které potvrzují naši firemní filozofii a náš přístup ke vztahům se zákazníky.“

„Být úspěšný v dnešním neustále se měnícím tržním prostředí znamená, že obchodníci musí začít používat nové způsoby hodnocení výkonu, které jsou ve skutečnosti orientovány na zákazníka, a upustit od tradičních standardů měření založených na obchodní značce, které mohou odsouvat zákazníka z centra pozornosti,“ říká Donovan Neal-May, výkonný ředitel rady CMO. „Společnosti se musí přeorientovat na zákazníky a věnovat se též činnostem, které jsou klíčové z pohledu zákazníka. Společnosti, které se umístily na předních příčkách žebříčku v této nové kategorii spolupráce se zákazníky, dokazují, že budovat firmu a vytvářet produkty s ohledem na zákazníka je možné. Chválíme ty společnosti, které ve svých činnostech, plánech a metodách počítají se zákazníkem jako hlavním a ústředním prvkem a které se zákazníky spolupracují na inovacích a dokáží se vcítit do jejich celkových potřeb.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).