INVEX BUSINESS letos expanduje
Veletrh nabídne v části BUSINESS unikátní setkání prodejního řetězce
Největší loňští vystavovatelé v segmentu BUSINESS opět nechybí
Brno, 17. 5. 2004 – Část INVEX BUSINESS, která je jedním ze čtyř segmentů Mezinárodního veletrhu informačních a komunikačních technologií INVEX 2004, se letos rozšiřuje do dalšího pavilonu. Významnou novinkou části INVEX BUSINESS je účelový projekt, který umožní obchodní komunikaci prodejního řetězce v rámci projektu „DO iT“ pod jednou střechou pavilonu D. Vedle pavilonu D, který v loňském roce nebyl využit, bude část BUSINESS stejně jako loni využívat i pavilony G1 a G2.
Do roku 2001 sloužil pavilon D tradičně distributorům, ale v loňském roce nebyl využíván. Letos však bude celý pavilonu D patřit novému projektu s názvem DO iT. Tato nová specifická aktivita pořadatelů INVEXu je zaměřena na představení kompletního řetězce.
Základním cílem projektu DO iT je umožnit obchodní komunikaci celého prodejního řetězce, a to za účasti výrobců jako vystavovatelů a prodejců v roli návštěvníků. Projekt nebude mít klasický výstavnický charakter. Půjde výhradně o typizované expozice, v nichž nebude záležet na velikosti či vzhledu stánku, ale zásadní roli zde bude hrát společné setkávání a komunikace mezi jednotlivými články prodejního řetězce. Důležitou součástí projektu DO iT budou přednáškový doprovodný program a workshopy ve čtyřech konferenčních místnostech o kapacitě do 200 posluchačů.
Pavilon D bude nově začleněn do třídenního režimu této části veletrhu s registrovaným vstupem (podobně jako pavilony G1 a G2) tak, aby do něj měli přístup pouze zástupci firem, především ICT resellerů.
Pavilony G1 a G2 budou obsahovat projekty známé z dřívější doby. „V loňském roce jsme zaznamenali zvýšený zájem o tuto formu účasti na veletrhu a podobný vývoj lze již pozorovat podle prvních přihlášek také v letošním roce,“ říká vedoucí manažer veletrhu INVEX Tomáš Uherek.
Pavilony obchodních jednání zahrnují především projekt Business to Business, který se letos také chystá rozrůst o distributorské firmy. Platí v něm zákaz hlučných produkcí. Stánky zde nebudou typizovány a vystavovatelé je mohou připravit tak, aby umožňovaly imageovou prezentaci firmy a současně zajistily klidný rámec pro průběh obchodních jednání.
Svoji letošní účast zde již potvrdil Český Telecom, který byl největším vystavovatelem loňského INVEX BUSINESS. „V předchozích letech jsme se orientovali na rezidenční segment, pořádali jsme taneční show nebo soutěže pro veřejnost, ale v expozici chyběl klid pro obchodní jednání. Loňská koncepce stánku v rámci pavilonu B2B preferovala potřeby našich obchodních zástupců a vytvořila klidné prostředí pro jednání s klienty. To se nám osvědčilo. Zákaz hlučných prezentací i filtrace návštěvníků pomocí recepčních pultů bylo přínosné k utužení našich stávajících kontaktů, ale podařilo se nám tak získat i významný podíl nových,“ řekl Vladan Crha, tiskový mluvčí společnosti Český Telecom.
Na základě úspěšné zkušenosti z INVEXu 2003 se pro prezentaci v části BUSINESS rozhodly také firmy 3NET, MHM nebo Per4Mance. Ředitel společnosti Per4Mance Petr Maleňák k tomu dodává: „Preferujeme svou expozici v sekci BUSINESS od samého začátku právě proto, že nejlépe odpovídá naší potřebě se plně věnovat našim cíleně zvaným partnerům bez toho, abychom umdlévali nad davy sběračů letáků. Máme tak prostor individuálně se věnovat i ostatním návštěvníkům z firemní sféry a ukázat naše produkty a snadná dostupná řešení. Během tří dnů se setkáváme s našimi partnery z Česka i Slovenska.“ Setkávání se zákazníky lze realizovat nejen u jednacího stolu, ale také golfovými jamkami. Takové pojetí své účasti avizovala společnost Kvados, která v rámci své expozice plánuje zbudovat indoorové golfové hřiště. Do invexových plánů společnosti Kvados nechává nahlédnout obchodní ředitel Rostislav Hlosta: „Přiznám se, že společná setkání u partie golfu si naši obchodní partneři oblíbili a znovu nás takto inspirovali. Společně s IT systémem po roční odmlce uspořádáme již třetí ročník Indoor Golf Cupu. Stejně jako vloni bych rádi realizovali na INVEXu s agenturou GfK Praha průzkum trhu, který nám přinesl důležitá data pro náš marketing.“
Organizačně a nákladově nenáročnou formou účasti pro firmy je projekt One to One Business Meetings, který nabízí třídenní pronájem uzavřeného prostoru poskládaného s využitím tří druhů typových jednacích místností a se zajištěním cateringového servisu. Na této ploše naplánoval svou účast AutoCont, který v loňském roce rovněž patřil k největším vystavovatelům INVEXu. „Celá naše společnost je dnes výrazně orientována na poskytování služeb a řešení pro firemní sféru, proto jsme v loňském roce nově zvolili svou účast v INVEX BUSINESS. Nevystavovali jsme žádné produkty, ale našli jsme zde příjemné místo pro setkávání s našimi zákazníky. Díky vysoké koncentraci lidí z oboru to bylo velmi efektivní řešení. Obdobnou formu účasti jsme proto zvolili i pro letošní rok“, říká Martin Grigar, předseda představenstva společnosti AutoCont. Firmy se mohou účastnit veletrhu také využitím jednorázových a časově flexibilní pronájmů konferenčních sálů pro firemní prezentace.
INVEX BUSINESS, který na brněnském Výstavišti proběhne ve dnech 11. – 13. 10. 2004, se stává stále významnější součástí veletrhu. INVEX BUSINESS je určen pro nerušená obchodní jednání a prezentace velkých řešení. Snahou organizátorů je nabídnout na jediném místě podmínky, které všem zájemcům umožní si během tří dnů v klidu připravit půdu pro „správný“ business.
Díky využití databází všech registrovaných návštěvníků umožňuje účast v segmentu INVEX BUSINESS účelně pracovat se „správnými cílovými skupinami“. Může se tak stát výbornou příležitostí pro ty, kdo chtějí potkat pozvané zákazníky a partnery z řad firemní klientely a prodejců a nerušeni okolním ruchem oslovit špičku oboru, ale jejichž prezentace nejsou směřovány k širokému okruhu návštěvníků veletrhu.
Veletrhy Brno, a.s.
Manažer PR a reklamy: Petr Ondrášek
tel.: +420 541 152 855, fax: +420 541 153 079,
e-mail: pondrasek@bvv.cz
Adresa: Výstaviště 1, 647 00 Brno
http://www.invex.cz