Hlavní navigace

Inzeroval v intextové reklamě, vyhrál notebook HP

[Tisková zpráva] Výhercem prvního kola soutěže společnosti Internet BillBoard o nejvyšší obrat v intextové reklamě se stal Jan Steinbauer. Získal notebook HP Compaq Presario.

Sdílet

OPAVA, 5. února 2009 – Soutěž společnosti Internet BillBoard (IBB), významného českého dodavatele služeb pro správu internetové reklamy, zná svého prvního vítěze. Do intextové reklamy investovala v druhém pololetí 2008 nejvíce finančních prostředků společnost Steinbauer a spol. s r.o. a její jednatel Mgr. Jan Steinbauer převzal notebook HP Compaq Presario. Jeho firma se už od roku 1991 zabývá výrobou, distribucí a instalací polyesterových fólií na skleněné plochy.

„Soutěž vyhodnocujeme pololetně, takže dalšího výherce budeme znát 1. 7. 2009,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Internet BillBoard Karel Pavlíček. „Zároveň odměňujeme věcnými cenami každé čtvrtletí TOP 3 zákazníky. Ti spolu se všemi ostatními, kteří splní podmínku minimálního kvartálního obratu 30 tisíc Kč, získají 10 procent slevy při každém dalším připsání peněz na následující čtvrtletí v intextové reklamě.“

Nový formát internetové neagresívní reklamy, zvaný InText, začal Internet BillBoard poskytovat 24. června loňského roku. Zobrazí se pouze tomu, kdo o ni setrváním myši na podtrženém klíčovém slově požádá, a nabízí čtyři typy inzerce: Bublina Text, Bublina Logo, Bublina Flash a Bublina Video. Podrobnosti o soutěži najdete na: http://www.bi­llboard.cz/sou­tez.html, informace o intextové reklamě jsou dispozici na webové stránce: http://www.bi­llboard.cz/me­dia-text.php.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).