Řešení VOIPEX F1 navazuje na současné ICT trendy, jakými jsou konsolidace, virtualizace a poskytování zařízení a software formou služby. Hlavní myšlenka řešení spočívá v konsolidaci služeb, zařízení, software a servisu do jedné služby. Zákazník tak získává garantovanou dostupnost (SLA) a doživotní servis na všechny komponenty řešení, ať už jde o službu, zařízení nebo software. Řešení je přitom poskytováno formou platby za uživatele, tj. formou služby, bez vysokých počátečních investic.
„Naše řešení je koncipováno tak, aby bylo možné nasadit postupně – bez rizik velkých třesků. Usilujeme o to, aby zákazníkovi přineslo nejen snížení nákladů, ale také zvýšení efektivity, a to bez zbytečně vysokých počátečních investic,“ uvedl Ing. Petr Chruňák, předseda představenstva společnosti IPEX a.s.
Cílem soutěže IT produkt 2010 je vyzdvihnout produkty s vlastnostmi, které je pozitivně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Řešení společnosti IPEX je jedním ze čtyř finalistů v kategorii Komunikační produkty.
Více informací o řešení VOIPEX F1 naleznete na adrese http://www.ipex.cz/f1.
O společnosti IPEX a.s.
IPEX je lídrem v oblasti kompletních komunikačních řešení (ICT) s využitím IP telefonie pro firemní zákazníky. Vlajkovými produkty jsou kompletní komunikační řešení VOIPEX F1 a IP telefonní ústředna IPEX iPBX. Posláním společnosti je být dlouhodobým a spolehlivým partnerem v oblasti všech komunikačních potřeb českých firem. Více informací o společnosti IPEX naleznete na webových stránkách www.ipex.cz.