Hlavní navigace

Ivan Fuksa hostem diskusního pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] Praha, 10. 11. 2010. Pokud od nového roku dojde ke zdražení pekárenských výrobků, půjde maximálně o několik haléřů. Rozhodně by se cena skokově neměla zvýšit až o třetinu, jak o tom uvažují někteří, především menší výrobci.

Sdílet

V aktuálním vydání pořadu Téma Deníku, který vysílá televizní stanice UPC Express, to odhadl ministr zemědělství Ivan Fuksa (ODS).“ Těžko se v tuhle chvíli samozřejmě odhaduje konkrétní dopad, nicméně dá se vyjít ze zkušeností, které byly z minulosti. Například, když se zvedala spodní sazba DPH z 5ti na 9% a ve finále dopad tohoto zdražení byl zhruba asi okolo 1% v souvislosti s touhle změnou,“ uvádí Ivan Fuksa. „Odhaduji, že například u rohlíku to budou halířové záležitosti,“ dodává šéf resortu zemědělství. S moderátorem pořadu, Jan Kličkou z Deníku, Fuksa probral i možné zrušení zákona o regulaci významné tržní síly, který upravuje vztahy mezi řetězci a zemědělci. Ministr si nechává zpracovat analýzu dopadů tohoto zákona a teprve poté se rozhodne, zda podpoří jeho případný zánik. První reakce na zákon, která přišla od zmiňovaných pekařů, je ale podle ministra pozitivní.

Pořad Téma Deníku je třicetiminutový čtrnáctidenník moderovaný a připravovaný Janem Kličkou, vedoucím domácí redakce těchto novin. Vysílá ho televizní stanice UPC Express, která je šířena ve všech nabídkách analogové i digitální kabelové televize UPC. Zájemci ho mohou shlédnout také na internetovém serveru youtube.com . Na adrese jsou k dispozici i dřívější vydání pořadu. Přepis pořadu k volnému použití lze nalézt na http://upcexpres­s.cz/temadeni­ku/ a je také k dispozici v monitorovací službě Newton.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní stanice kabelové televize UPC, vysílaný v centrální pražské variantě a v osmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně pěti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).