Jak si vedou restaurace po odvysílání Ano, šéfe! ?

[Tisková zpráva] V Disco People už jsou people! Hamburger je prostě trhák!

Sdílet

Jak si po čtvrt roce vede Restaurant Disco People, který sídlí ve Štěpánské ulici v Praze? Chodí do ní po doporučení Zdeňka Pohlreicha už dost lidí na to, aby se z toho mohl radovat i majitel podniku Martin Horák?

Jaká byla výchozí situace jeho restaurace, do níž vložil nemalé finanční prostředky?
Vzpomínáte si? Sádrový kuchař u vchodu do objektu, který se nachází téměř v centru hlavního města, přece jen ale leží kousek od hlavní turistické trasy. Do restaurace, o kterou šlo především, přestali po adaptaci chodit studenti a původní hosté, jenže nová klientela si sem cestu nenašla. Zdeněk Pohlreich neshledal, že by k tomu dával příčinu špatný kuchař, problém podle něho tkvěl spíš v nejasné a příliš komplikované nabídce jídel a malém povědomí o podniku. Navrhl proto zeštíhlet jídelní lístek se 130 položkami a soustředit se na gril, který by se měl držet oblíbených steaků a velkých a bohatě obložených burgerů. Také doporučil zlepšit propagaci firmy a vstřícnost personálu. Zekonomizovat provoz, nakupovat čerstvé suroviny, prověřit dodavatele a přeorganizovat bar v klubu, kam poslal špičkového barmana.

Jak to dopadlo?
Pořad Ano, šéfe posloužil jako účinná propagace. Reklama zafungovala velmi dobře zejména po odvysílání pořadu, což mělo výrazně kladný dopad na návštěvnost. I když už první vlna zvědavců logicky opadla, restaurace z pořadu stále čerpá. Tržby radikálně stouply. Někteří sice přišli jen okukovat mediálně známou tvář majitele, jednoho z aktérů reality show Vyvolení, jiní ale zůstali a stali se pravidelnými, spokojenými zákazníky.

Dodržují v Disco People menu navržené Zdeňkem Pohlreichem?
Ano, dodržují. Trošku je až svazuje zúžený jídelníček, protože burgery se staly opravdovým hitem, lidé na ně chodí a vyžadují zejména ta jídla, která doporučoval na grilu připravovat šéf Café Imperial. Rovnou si objednávají hamburgery, aniž by třeba pro inspiraci nahlédli do jídelního lístku. Hamburger je prostě trhák! Ale to přeci Zdeněk Pohlreich chtěl, i když to možná kuchaři připadá málo invenční… Podle Pohlreicha však musí mít podnik „ksicht“, což se evidentně povedlo.

A jak to dopadlo s barem a klubem?
Zdaleka ne tak dobře. Slibovaná čtyřřadá fronta se před klubem večer nehoufuje, posun v návštěvnosti diskotéky nenastal. V pořadu šlo ale především o rozhýbání restaurace a ta šlape po šéfově terapii velmi dobře. Majitel Martin Horák tedy hodnotí účast v pořadu jako evidentní přínos.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).