Nová obchodní ředitelka přichází do TV Prima po svém dlouholetém působení na manažerských pozicích v mezinárodních FMCG společnostech. Své pracovní zkušenosti načerpala po studiu na Vysoké škole ekonomické zejména ve společnostech Johnson & Johnson (manažerka marketingu pro Čechy a Slovensko, později manažerka pro rozvoj obchodu ve střední a východní Evropě) a ve společnosti Allied Domecq (původně 2. největší výrobce alkoholových nápojů a vín na světě), kde působila jako výkonná ředitelka pro marketing se zodpovědností nejprve za Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko a Rakousko a následně pro Německo. Od roku 2005 zastávala funkci marketingové ředitelky a jednatelky pro Německo ve společnosti Maxximum Deutschland.
Koncem 90. let působila Jana Budíková jako předsedkyně sekce zadavatelů reklamy a Marketingového výboru Českého sdružení pro značkové výrobky a jako členka redakční rady marketingového magazínu Strategie, průběžně publikovala v týdeníku Marketing & Media a Trend Marketing. Ve volném čase ráda společně s manželem a devítiletou dcerou sportuje a cestuje.
„Televize Prima pro mě představuje další manažerskou výzvu a jsem ráda, že osobně mohu přispět k posílení její pozice na českém mediálním trhu,“ uvedla nastupující obchodní ředitelka Jana Budíková.