Hlavní navigace

Prima Group opět leaderem na trhu! Svůj podíl na tom má i právě jednoletá Prima love.

[Tisková zpráva] Včerejší den byl pro skupinu televizních stanic Prima Group opět velice úspěšný. V celodenním podílu na trhu se po týdnu podruhé za sebou stala nejsilnější skupinou televizních stanic v cílové skupině D15+.

Sdílet

V celkovém součtu měly televizní stanice skupiny Prima Group v cílové skupině D15+ celodenní podíl na trhu 28,73% a staly se tak znovu nejsilnější skupinou televizních stanic na trhu. Poprvé se Prima Group stala leaderem na trhu přesně před týdnem. Ke skvělým výsledkům celé skupiny významným způsobem přispívá její nemladší stanice Prima love, která slaví své pomyslné první narozeniny.

Prima love slaví první narozeniny a roste jako z vody!

Za pouhý rok vysílání se průměrný měsíční share Prima love vyšplhal na 2,01% v cílové skupině D15+ a v její hlavní cílové skupině Ž15–44 dokonce na 3,88% (v únoru 2012).

Prima love odstartovala vysílání po vzoru svého staršího sourozence Prima COOL a první měsíc dosáhla podílu na trhu 1,19% ve své cílové skupině Ž15–44. Další růst mladší stanice byl ovšem dynamičtější. Zatímco Prima COOL měla dvanáctý měsíc vysílání share 1,92% v cílové skupině D15+ a 3,22% v cílové skupině D15–40, Prima love dosáhla v cílové skupině D15+ zmíněných 2,01% (resp. 3,88% v cílové skupině Ź15–44). Nárůst share byl oproti prvnímu měřenému měsíci u Prima love 296% v cílové skupině D15+.

Svojí pevnou diváckou základnu si získala celá řada pořadů. Mezi nejoblíbenější patří Chůva k pohledání, Sex ve městě nebo například Báječné dorty. Úspěch slaví i nová reality show Hotel Paradise, jehož premiéra se zařadila v cílové skupině D15+ s 164 tisíci diváky na šesté místo nejsledovanějších pořadů stanice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).