Hlavní navigace

Ježíšek už zvládá i internet

[Tisková zpráva] Před letošními Vánocemi už nemusíte pracně sepisovat seznam svých vysněných dárků na papír, a na to, abyste ho pak dávali za okno, můžete zapomenout úplně. Ježíšek si osvojuje moderní technologie a napsat mu už můžete i na webu www.dopisjeziskovi.cz.

Sdílet

Praha, 18. listopadu 2008 – Vánoce již pomalu klepou na dveře, a proto přišla internetová společnost Retail Info s projektem DopisJeziskovi.cz. Děti i dospělí zde mohou napsat Ježíškovi, jestli byli celý rok hodní a k dopisu pak připojit svůj seznam vytoužených vánočních dárků. Ten je dále možné rozšířit o odkazy na kamenné obchody a e-shopy, kde jsou ještě dárky k mání a usnadnit tím Ježíškovi jejich shánění. Potom server rozešle vánoční přání na emailové adresy členů rodiny a kamarádů, které si autor dopisu sám zvolí. Příjemci emailu si mohou jednotlivá přání zarezervovat, aby se na Štědrý den nesešlo pod stromkem více stejných dárků. Do dopisu se pro všechny případy dají připsat i dárky, které od Ježíška rozhodně nechcete.

Každoroční přemítání nad tím, co věnujeme k Vánocům své rodině a přátelům usnadní stránka DopisJeziskovi.cz odkazem „Tip na dárek“, který vede na web AkcniCeny.cz. Zde si velmi snadno vyberete, pro koho má být dárek určen a kolik za něj má Ježíšek utratit. Procházet mezi stovkami nabídek kamenných prodejen pak už bude pro každého hračkou.

Z nedávné ankety společnosti Retail Info, které se zúčastnilo téměř 350 lidí, vyplynulo, že skoro 80% z nich se nechá na Vánoce inspirovat v letácích maloobchodníků a akčními nabídkami, a to právě prostřednictvím webu www.akcniceny.cz, kde najdou uživatelé na jednom místě letáky více než 30 obchodních řetězců v elektronické podobě.

O společnosti RETAIL INFO:
Retail Info, s.r.o. je předním českým provozovatelem internetových médií. Společnost provozuje portfolio internetových stránek o nakupování v klasických kamenných obchodech (www.AkcniCeny.cz, www.oBydleni.cz), e-shopech (www.monitor.cz) a bazarech (www.inzerce-obchod.cz). Je aktivní i na Slovensku (www.Zlacnene.sk, www.AkoByvat.sk, www.monitor-cien.sk) a loni vstoupila na polský trh investicí do společnosti ANT (www.kupujemy.pl).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).