„Zákazníci se díky našemu portálu www.grouponuj.cz sdružují do nákupních skupin, sdílejí mezi sebou informace o zajímavých nabídkách, například na sociálních sítích jako je Facebook.
Jako skupina tak mohou dosáhnout slevy až 90% na službách i zboží. Jako první s touto jednoduchou myšlenkou přišla americká společnost Groupon již v roce 2008. Nutno dodat že velmi úspěšně. Náš server grouponuj.cz jako 1. Jihočeský slevový portál pro skupinové nákupy přináší fenomén skupinových nákupů do Jižních Čech,“ řekl František Skorunka, spolumajitel a technický ředitel portálu grouponuj.cz.
„Skupinové nákupy přinášejí našim zákazníkům významné slevy až 90% na služby a zboží. Zároveň s tím přinášejí příležitost získat nové zákazníky pro naše partnery, firmy které nabízejí služby a produkty jako například restaurace, kosmetické salony, wellness, hotely apod. V dnešní době kdy finanční krize hýbe celou společností jsou skupinové nákupy svěžím větrem do plachet Jihočeských firem a jejich zákazníků,“ řekl Vladimír Gajdoš, spolumajitel a obchodní ředitel portálu grouponuj.cz
Princip skupinových nákupů je velice jednoduchý. Na stránkách www.grouponuj.cz je vystavena exkluzívní nabídka (většinou služba nebo výrobek), pokud o koupi projeví zájem pevně stanovený minimální počet kupujících, sleva se aktivuje a každý zákazník dostane službu s uvedenou slevou. Pokud se sleva neaktivuje, čili nesejde-li se určený počet zájemců, sleva propadne – nikdo nic neplatí.
Přiklad: Exkluzívní nabídka 70% slevy na thajskou masáž v hodnotě 1000 Kč, zaplatíte jen 300 Kč. Nabídka je vystavena po dobu jednoho dne pro minimální počet 30 zákazníků a maximální počet 100 zákazníků. Když se během dne sejde alespoň 30 zákazníků, je sleva aktivována a každý kupující se může těšit na thajskou masáž za 300kč v původní hodnotě 1000 Kč. Pokud se sejde méně kupujících, sleva propadne a zákazníci nezaplatí ani korunu.
Protože k aktivaci slevy je nutný minimální počet kupujících, jsou lidé motivováni sdílet informace o nabídce s ostatními a ta se tak dostane mezi tisíce potencionálních zájemců – zákazníků.
O projektu grouponuj.cz
www.grouponuj.cz je 1. Jihočeský slevový portál pro skupinové nákupy, který se zaměřuje na nabídku pro Jižní Čechy. Vznikl v roce 2010 a jeho nabídka startuje právě v těchto říjnových dnech. Portál grouponuj.cz provozuje firma GENiTOR, jež je společenství jihočeských podnikatelů Františka Skorunky a Vladimíra Gajdoše, věnující se vývoji software na zakázku. Lidé okolo www.grouponuj.cz jsou Jihočeši a v Jižních Čechách žijí. Cílem projektu je přinést fenomén skupinových nákupů k nám domů, do jižních Čech. (více na www.grouponuj.cz )
O firmě GENiTOR
GENiTOR je jihočeská softwarová firma která je od roku 2009 registrovaným partnerem firmy Microsoft a vyvíjí software na zakázku. Zaměřuje se na vývoj bezpečného software na platformě Microsoft. Mezi největší partnery patří například společnost zabývající se mezinárodním hotelovým rezervačním systémem. (více na www.genitor.cz)