Věří tomu, že pokud nad nimi zvítězí a zhubne, najde konečně životního partnera. Katka prozradí divákům tajemství, které dlouho skrývala i před svými nejbližšími – když ji nikdo nevidí, přejídá se spoustou lahůdek. Na cestě k cíli – jak být zdravější, krásnější a štíhlejší – ji bude pomáhat lékařka Kateřina Cajthamelová. Ta bude provázet na nesnadné cestě za lepší postavou všechny tlouštíky. Doktorka se za svou klientkou Katkou dokonce vypravila i na vodu na tzv. přepadovku: „Cesta na lodi byla komplikovaná, ale nakonec jsme Katku vypátrali a přepadli. Dietu dodržovala a jedla přesně vše, na čem jsme se domluvily. Ale v jednom směru bylo pro Katku naše překvapení přece jenom nemilé. Načapali jsme ji přímo při činu a vzápětí ji hned vyčinili,“ prozrazuje dietoložka a dodává: „O jaký prohřešek se jednalo, diváci uvidí až v neděli na obrazovce.“
Jste to, co jíte – úspěchy ve světě
Vůbec poprvé tento pořad odvysílala britská televizní stanice Channel 4 v létě roku 2004 a zaznamenala fantastický ohlas. Letos tato televize odvysílala už třetí sérii a pořad každý týden sledovalo okolo tří milionů diváků. S velkým úspěchem byl formát vysílán například v Austrálii, Rakousku, Belgii, Brazílii, Kanadě, Dánsku, Finsku, ve Francii, Holandsku, v Polsku, na Novém Zélandě a v dalších zemích. Například v Dánsku se v současné době vysílá už třetí série tohoto formátu, který se stal stabilní součástí vysílacího schématu. První řada této reality show dosahovala průměrně 27% podílu na trhu (2005). Ve Finsku byla odvysílána první série na podzim v roce 2005 – průměrně dosahovala 33% podílu na trhu, velmi výrazně oslovila divačky ve věkové skupině 15–44 let – mezi nimi dosahovala průměrně 48% podílu na trhu. V Belgii byla první série odvysílána na jaře v roce 2005 a dosáhla průměrného podílu na trhu 33,8 %.