Nový internetový obchod Obchod.nokia.cz reaguje na aktuální trendy v oblasti navigace, kdy zákazníci v e-shopech stále častěji používají funkci vyhledávání oproti klasickým kategoriím. V obchodu je použité nové ajaxové parametrické hledání se zajištěním nenulového výsledku, které výrazně usnadňuje výběr produktu. Ve druhé polovině letošního roku bude modul parametrického hledání dostupný jako samostatná komponenta s možností nasazení v libovolné aplikaci běžící na Microsoft SQL serveru.
„Na novém systému vyhledávání pracujeme několik let. Naše technologie nabízí nesčetné možnosti využití a e-shopy s novým modulem se při vyhledávání prezentují vždy relevantními produkty,“ uvedl Michal Ježek, spolumajitel společnosti Karsa Technologies. „Rádi bychom na trh v letošním roce uvedli fulltext s parametrickým hledáním, který půjde nasadit jako samostatná komponenta. Naše technologie vyvíjíme v souladu se zvyšováním konverzního poměru a snižováním nákladů na provoz. Právě tak zajistíme našim zákazníkům potřebnou konkurenční výhodu,“ doplnil Ježek.
Nový e-shop s mobilními telefony je navržen plně v souladu s optimalizací pro internetové vyhledávače (SEO) a je kompletně propojen se systémem Microsoft Navision, řešením pro správu podnikových zdrojů. Kromě nejmodernějších funkcí vyhledávání nabízí v profesionální podobě všechny potřebné informace včetně komplexních údajů o skladovosti zboží.
Základem e-shopu Obchod.nokia.cz jsou standardní moduly produktu Karsa V2, který vyniká především vypracovanou optimalizací pro vyhledávače, velkým množstvím otestovaných funkcí, rychlostí, stabilitou a kompletním HTML rozhraním s možností úpravy vzhledu bez znalosti programování.
O společnosti Karsa Technologies, s. r. o.
Karsa Technologies se zaměřuje na vývoj a provozování vlastní e-commerce aplikace. Primárním cílem společnosti je realizace profesionálních internetových obchodů, které přináší zisk. Díky dlouholetým zkušenostem v oboru internetového obchodování nabízí svým zákazníkům možnost vybudovat úspěšné internetové obchody.