Hlavní navigace

KASA.cz si za poslední půlrok jen v ČR polepšila o 110 milionů korun

[Tisková zpráva] Internetový obchod KASA.cz svými tržbami dokazuje, že dny internetového obchodu teprve přichází. Oproti loňskému roku se jim tržby v české republice zvedly o 110 milionů korun a počet vyřízených objednávek se navýšil o neuvěřitelných 95,7 procent.

Sdílet

Mezinárodní skupina KASA.cz výrazně zvýšila své tržby. Nejvyšší nárůst zaznamenala v České republice, kde se v porovnání s rokem 2007, tržby za první pololetí roku 2008 zvedly o 110 milionů korun. Kompletní tržby celé skupiny pak vzrostly o 38 procent. Navýšil se také počet vyřízených objednávek, který se v České republice oproti roku 2007 zvedl o 95,7 procent. V zahraničí byl průměrný nárůst počtu objednávek 54 procent. Tyto parametry tedy jasně svědčí o tom, že internetový obchod i po několika letech extrémního růstu stále vzkvétá.

Internetovému obchodu také velmi napomáhají příznivé okolnosti posledních let, zejména stále stoupající počet uživatelů internetu a stoupající aktivita stávajících uživatelů internetu. Udržet meziroční růst obratu v desítkách procent při cenové erozi, která na trhu panuje je velmi obtížné a zejména proto jsme s výsledkem spokojeni. Transparentnějším ukazatelem našeho růstu je proto počet vyřízených objednávek, jelikož tento ukazatel není tolik ovliněn vnějšími vstupy, komentuje Martin Kasa, ředitel společnosti KASA.cz.

Kurz koruny vůči dolaru a euru snižuje ceny importovaného zboží do České republiky a nižší ceny jsou hnacím motorem nákupů spotřebitelů. Rosteme však výrazně rychleji něž konkurence, což je pro nás v tak konkurenčním prostředí jako je český internet velkým úspěchem. Nárůst našich tržeb vznikl především díky aplikaci nových marketingových postupů a také díky zkvalitnění našich služeb zákazníkům při prodeji. Svou roli pak také hraje zefektivnění marketingových výdajů a logistických procesů. dodává Kasa.

Podle plánu společnosti KASA.cz pro letošní rok by měly tržby přesáhnout 1,5 miliardy korun. Do budoucna si skupina klade za cíl nadále posilovat pozici na českém trhu a zkvalitňovat služby zákazníkům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).