Katalog je od doby vzniku Seznamu hlavní databázovou službou. Každý den tu přibývá průměrně 300 firemních zápisů. Obsah Katalogu se používá na dalších službách Seznamu, které pracují s firemními kontakty: Mapy.cz nebo Zboží.cz. S Katalogem denně pracují také marketingoví poradci v Obchodní síti, Telesales a tým Account Managers v pražské centrále Seznamu.
Obsah databáze
Přidat vlastní firmu do Katalogu lze zdarma a velice jednoduše na stránkách Firmy.cz. Pro české firmy je to první krok k tomu, aby se mohly účinně prezentovat také na internetu.
Vložené firemní zápisy se pravidelně ověřují a aktualizují. Uložené v důmyslném systému 3400 kategorií jsou pak k dispozici uživatelům i pro obchodní týmy Seznamu. V neplacené verzi zápisu lze nalézt základní kontaktní informace, adresu a mapku. Placená verze zápisu pak obsahuje rozšířené kontaktní údaje, logo, fotogalerii a další. Od 3.března 2008 budou mít firmy možnost uvádět i své ICQ, Skype nebo Jabber.
Spolupráce a další růst
Jedním z probíhajících projektů podporujících další růst Katalogu je spolupráce s asociacemi, nadacemi a profesními sdruženími. Díky tomuto projektu se Katalog v poslední době rozšířil například o kontakty z oblasti daňového poradenství.
„Ke konci letošního roku bychom se mohli dostat až k půl milionu firemních zápisů“, přibližuje plánovaný výkon služby její manažer Tomáš Forche. Katalog se přitom chystá i na personální posílení, jen během letošního roku by mohl nabídnout uplatnění pro dvě desítky nových editorů firemní databáze.