Pražská tematika pochopitelně zajímala mocně právě diváky z Prahy. Besedu si nenechalo ujít 118 tisíc, tzn. 11,7 % Pražanů čili zhruba každý desátý obyvatel hlavního města České republiky ve věku od 15 let výše. Znamenalo to, že 29 z každé stovky Pražanů v danou dobu u televizorů dávalo přednost před ostatními pořady na obrazovce právě televiznímu setkání s volebními lídry nejsilnějších stran kandidujících v Praze do Poslanecké sněmovny.
Také tentokrát – ačkoliv mezi pražskými lídry figurují jenom samí muži – převažovali mezi zájemci o předvolební klání v přímém televizním přenosu muži (sledovanost 7,8 % při podílu na publiku 22 %), nikoliv ženy (sledovanost 5,9 % při 13procentním podílu na publiku).
Pozornost, kterou Otázky Václava Moravce Speciál u diváků vyvolávaly, sílila s vyšším věkem: nejmladší dospělí (tzn. 15–24letí) – sledovanost 1,2 % při 6procentním podílu na publiku, kdežto senioři od 65 let výše – sledovanost 18,5 % při podílu na publiku ve výši 31 %. Stejně tak příznivců předvolebního klání na obrazovce přibývalo s vyšším vzděláním.
Další beseda – ve čtvrtek 16. března od 21 hodin na ČT2 – bude tentokrát z Jihočeského kraje, z Domu kultury Metropol v Českých Budějovicích.