Pan Kao založil společnost D-Link v roce 1986 s odhodláním vytvořit a rozvíjet vlastní značku. Výsledkem jeho, více než 20letého úsilí, je D-Link nabízející komplexní řady produktů ztělesňující ústřední myšlenku značky „Building Networks for People“ neboli „Budování sítí pro lidi“. Aktivity společnosti D-Link se odrazily v tržním podílu 2. kvartálu roku 2007, kdy se ujala vedení na globálním trhu spotřebních síťových produktů zahrnujících přepínače a bezdrátová a širokopásmová zařízení. Úspěch společnosti se kromě toho projevil i jejím zařazením do žebříčku v oboru globálních informačních technologií „IT 100“ magazínu BusinessWeek v červnu 2007. D-Link se také dostal již počtvrté po sobě do skupiny předních tchajwanských značek „Top 10 Taiwanese Brands“, kterou sestavuje společnost Interbrand.
„Podnikatel si budoucnost nejen představuje, ale také ji vytváří.“ prohlásil během slavnostního vyhlašování vítězů předseda společnosti Ernst & Young pan James Turley při oceňování úspěchů pana Kao. Pan Kao poté řekl: „Cítím se velmi poctěn získáním této ceny 21 let po zahájení podnikání. Chtěl bych ale připsat tento úspěch i všem zaměstnancům D-Link za jejich pracovní úsilí. Bylo obtížné rozjet tento podnik, stejně jako nebylo snadné rozvíjet jeho úspěch. Přispěl k tomu opravdu každý zaměstnanec svojí snahou podporovat růst podniku svou maximální flexibilitou a pracovním nasazením. Všichni zaměstnanci pomáhají budovat úspěch společnosti a vytvářet další inovace.“
O hodnocení „Podnikatel roku“
Cena společnosti Ernst & Young „Podnikatel roku“ je udělována od roku 1986. Je první mezinárodní cenou určenou pro ocenění a povzbuzení podnikatelských aktivit. Letos proběhlo již 21. udílení této ceny. Všichni kandidáti a vítězové tohoto ocenění jsou vybíráni dle hodnocení stanoveného jednotným globálním hodnotícím standardem zpracovaným prestižní nezávislou komisí. Kritéria hodnocení zahrnují podnikatelského ducha, finanční situaci společnosti, strategickou orientaci, národní a globální vliv, pokrokovost, osobní morálku a autoritu.