Každé větší nákupní centrum nabízí návštěvníkům interaktivní informační terminál (kiosek), který slouží jako alternativa ke klasickému informačnímu centru. Mnohá města již zmodernizovala svoji papírovou úřední desku na veřejně přístupný kiosek. Také ve vnitřních prostorách obchodů často vidíme dotekový terminál zpřístupňující portfolio produktů dané společnosti. Na zastávkách veřejné dopravy a nádražích nabízejí kiosky možnost vyhledání vhodného spoje a jsou často doplněné o veřejný přístup k internetu.
Dosud se ale prakticky nevyužíval čas, kdy kiosek není obsluhován. V horším případě dojde k přepnutí dotykové obrazovky do úsporného režimu, v lepším případě se zobrazí statická neměnná informace či obrázek. Společnost Ki-Wi Digital teď přichází s řešením, které dokonale odstraňuje současnou neefektivitu. Kiosek zobrazuje ve smyčce obrázky, videa či animace do té doby, než se další uživatel dotkne obrazovky. V té chvíli dojde k okamžitému zastavení reklamní smyčky a přepnutí zpět na interaktivní aplikaci či internetový prohlížeč.
Reklamní prostor mohou zákazníci využívat a nabízet inzerentům sami, případně přenechat zprostředkovaně společnosti Ki-Wi Digital. V obou případech existuje šance vydělat nemalé finanční částky, díky nimž dojde mj. k pokrytí nákladů na pořízení a provoz kiosku.
Mnohé možná napadá, jak probíhá změna reklamních spotů. V tomto směru může Ki-Wi Digital nabídnout pokročilé řešení s názvem Ki-Wi Server. Ten je výrazným krokem vpřed oproti nepohodlnému, stále hojně používanému zdroji digitálních spotů – flash disku. Pomocí Ki-Wi Serveru řídíte svůj reklamní obsah na kiosku odkudkoli ze světa. S přesností na minuty si naplánujete změnu playlistu, čímž dynamicky a efektivně dokážete zacílit reklamní sdělení. K dispozici máte také kontrolu stavu kiosku a reportování prokazatelně přehraných spotů.
Společnost Ki-Wi Digital nabízí samostatné a boxované varianty. Samostatné slouží pro nenáročné použití ve vnitřním prostředí. Boxované produkty pak naleznou uplatnění v náročnějších podmínkách včetně instalace ve venkovních prostorách. Interaktivitu zajištuje odolná doteková LCD obrazovka s virtuální nebo volitelně fyzickou klávesnicí. Běžné dostupné velikosti dotykového LCD displeje se pohybují v rozmezí 17" – 46".
Kiosky jsou vhodné především pro velká nákupní centra, města a obce, interiéry obchodů a prostory veřejné dopravy.
Společnost Ki-Wi Digital s.r.o. (www.ki-wi.cz) působící v České republice je český technologický „start-up“ specializující se na výrobu a prodej digitálních reklamních LCD obrazovek a kiosků a na vývoj online řídících aplikací pro tyto produkty. Svá řešení poskytuje reklamním agenturám, marketérům, městům, obcím, ordinacím i dalším subjektům.