Hlavní navigace

Kolektivní nakupování víkendových pobytů a zážitků startuje

[Tisková zpráva] Brno, 18. 11. 2010 – První český portál kolektivního nakupování specializovaný na víkendové pobyty a zážitky – www.slevoteka.cz – včera začal nabízet své první slevy.

Sdílet

Počet portálů kolektivního nakupování neustále roste a zvyšuje se i počet fanoušků těchto portálů na Facebooku. Kolektivní nakupování však naráží na problém neadresnosti slev. Uživatelé jsou zahlceni nabídkami, o kterých by nikdy neuvažovali.  

Proto začínají  vznikat specializované por­tály kolektivního nakupování. Slevotéka bude nabízet víkendové pobyty z celé České republiky a zážitky z velkých měst – Prahy a Brna. „Pokud se u nás zákazník přihlásí k odběru novinek, může si být jistý, že nebude dostávat nic jiného než víkendové pobyty a zážitky. Tedy žádné liposukce a hubnoucí pásy,“ vysvětluje hlavní podstatu specializovaných portálů Karel Pospíšilík, jeden ze zakladatelů společnosti Slevoteka.cz s.r.o. 

Společnost bude uvádět každý týden dva víkendové pobyty a jeden až dva zážitky v každém městě. Všechny víkendové pobyty a zážitky se budou nabízet s výraznou slevou typickou pro portály kolektivního nakupování, tedy 30 až 90 %.  

„V prvních týdnech se uživatelé mohou těšit na pobyt v Kutné Hoře v hotelu Opat se slevou 51 % nebo na kurz sebeobrany se slevou 90 %“, uvedl druhý ze zakladatelů Lukáš Przybylski.  

Pokud nechcete propásnout tyto a další slevy, můžete se registrovat k odebírání newsletterů na www.slevoteka.cz nebo se stát fanouškem na www.facebook.com/Sle­voteka.  

Společnost si připravila krátké prezentace kolektivního nakupování: 

1. díl Vysvětlíme za pomoci balonků

2. díl Komunikujte a získejte slevu 
 
 
 

   O kolektivním nakupování 

Kolektivní  (hromadné) nakupování není vlastně nic nového ani složitého. Jedná se o výraznouhromadnou slevu ve výši 30 až 90 % na Vámi zakoupenou službu, kterou jsme s poskytovatelem služeb vyjednali. 

Novinkou je, že nenakupujete přímo od obchodníka, ale na našich internetových stránkách spolu s dalšími zájemci. Službu pak čerpáte samozřejmě individuálně. Každý den je v dané kategorii služeb propagována pouze jedna nejvýhodnější nabídka. 

Pokud se sejde dostatečný počet kupujících a dosáhne se stanoveného minimálního limitu nákupů pro aktivaci slevy, prodej s hromadnou slevou se uskuteční 
  

   O společnosti Slevoteka.cz s.r.o. 

Společnost Slevoteka.cz s.r.o. byla založena v září 2010 dvěma bývalými spolužáky z vysoké školy Karlem Pospíšilíkem a Lukášem Przybylským.  

Karel je absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, pochází z Brna. Baví ho golf, tenis, dobrodružné knížky a hudba. Protože rád něco podniká, začal budovat portál kolektivního nakupování, na kterém ho baví přinášet zákazníkům nabídky, které jinde najde jen ztěží. 

Lukáš je také absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Ve volném čase se nejraději věnuje sportu – tenisu, squashi, turistice a cyklistice. Má rád adrenalinové atrakce a prostřednictvím tohoto webu by je chtěl zpřístupnit co nejvíce lidem. 

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).