Počet portálů kolektivního nakupování neustále roste a zvyšuje se i počet fanoušků těchto portálů na Facebooku. Kolektivní nakupování však naráží na problém neadresnosti slev. Uživatelé jsou zahlceni nabídkami, o kterých by nikdy neuvažovali.
Proto začínají vznikat specializované portály kolektivního nakupování. Slevotéka bude nabízet víkendové pobyty z celé České republiky a zážitky z velkých měst – Prahy a Brna. „Pokud se u nás zákazník přihlásí k odběru novinek, může si být jistý, že nebude dostávat nic jiného než víkendové pobyty a zážitky. Tedy žádné liposukce a hubnoucí pásy,“ vysvětluje hlavní podstatu specializovaných portálů Karel Pospíšilík, jeden ze zakladatelů společnosti Slevoteka.cz s.r.o.
Společnost bude uvádět každý týden dva víkendové pobyty a jeden až dva zážitky v každém městě. Všechny víkendové pobyty a zážitky se budou nabízet s výraznou slevou typickou pro portály kolektivního nakupování, tedy 30 až 90 %.
„V prvních týdnech se uživatelé mohou těšit na pobyt v Kutné Hoře v hotelu Opat se slevou 51 % nebo na kurz sebeobrany se slevou 90 %“, uvedl druhý ze zakladatelů Lukáš Przybylski.
Pokud nechcete propásnout tyto a další slevy, můžete se registrovat k odebírání newsletterů na www.slevoteka.cz nebo se stát fanouškem na www.facebook.com/Slevoteka.
Společnost si připravila krátké prezentace kolektivního nakupování:
1. díl Vysvětlíme za pomoci balonků
2. díl Komunikujte a získejte slevu
O kolektivním nakupování
Kolektivní (hromadné) nakupování není vlastně nic nového ani složitého. Jedná se o výraznouhromadnou slevu ve výši 30 až 90 % na Vámi zakoupenou službu, kterou jsme s poskytovatelem služeb vyjednali.
Novinkou je, že nenakupujete přímo od obchodníka, ale na našich internetových stránkách spolu s dalšími zájemci. Službu pak čerpáte samozřejmě individuálně. Každý den je v dané kategorii služeb propagována pouze jedna nejvýhodnější nabídka.
Pokud se sejde dostatečný počet kupujících a dosáhne se stanoveného minimálního limitu nákupů pro aktivaci slevy, prodej s hromadnou slevou se uskuteční
O společnosti Slevoteka.cz s.r.o.
Společnost Slevoteka.cz s.r.o. byla založena v září 2010 dvěma bývalými spolužáky z vysoké školy Karlem Pospíšilíkem a Lukášem Przybylským.
Karel je absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, pochází z Brna. Baví ho golf, tenis, dobrodružné knížky a hudba. Protože rád něco podniká, začal budovat portál kolektivního nakupování, na kterém ho baví přinášet zákazníkům nabídky, které jinde najde jen ztěží.
Lukáš je také absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Ve volném čase se nejraději věnuje sportu – tenisu, squashi, turistice a cyklistice. Má rád adrenalinové atrakce a prostřednictvím tohoto webu by je chtěl zpřístupnit co nejvíce lidem.