Třetí ročník konference se zaměřil především na současnou situaci v oblasti médií a věnoval se čtyřem tematickým okruhům: Nová tvář tradičních médií, Konvergence médií, Krize jako katalyzátor změn a Formy budování značky online. Akce se zúčastnili jako přednášející představitelé významných společností, médií a odborníci z mnoha států, například Sam Kumar z The Economist Online, Bogdan Epure ze společnosti Central European Media Enterprises, která je majitelem TV Nova či Jonas Mϋller ze severoevropského vydavatelství Bonnier Publications a mnoho dalších.
Česká republika měla na konferenci tři své zástupce. V tematickém okruhu Konvergence médií vystoupila Jana Vyhlídalová ze společnosti O2 s přednáškou „Listing the Diary of Jana Vyhlídalová“ o budoucnosti reklamy v mobilních telefonech a Michal Novák ze společnosti GEEWA s přednáškou na téma „Advertising in Games & Games as Advertising“. K tématu Krize jako katalyzátor změn přispěl Tomáš Lauko z firmy Zenith Optimedia s přednáškou „Navigating the Change“. Hlavním organizátorem akce byla společnost Gemius SA, lokálními partnery akce byly například české Sdružení pro internetovou reklamu a slovenská Asociace internetových médií.
Dalším zdrojem informací o konferenci je Twitter, kde naleznete zpravodajství z místa dění. Pokud zadáte do vyhledávače na Twitteru klíčové slovo #internetcee, zobrazí se vám všechny názory týkající se konference Internet CEE.
Interview s několika přednášejícími na konferenci naleznete na YouTube:
- Sam Kumar z The Economist
(odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=0V1NfDWiZY4) - Tomáš Lauko ze společnosti Zenith Optimedia
(odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=LNLvlKZI5p0) - Andrey Sebrant ze společnosti Yandex
(odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=Kb5fv7925RA) - Jonas Mϋller z Bonnier Publications
(odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=LwJ0MKH5CuI)
Další informace o konferenci, přednášejících, podrobném programu a fotografie naleznete na oficiálních stránkách akce www.internetcee.com.