„Etarget je první společností ze střední a východní Evropy, která se ještě v roce 2006 stala členem SEMPO. Proto mě velice těší, že právě já mám možnost být prvním předsedou Evropské komise tak významné organizace v našem regionu,“ hovoří Martin Kováč ze společnosti Etarget a dodává: „Prostřednictvím SEMPO můžeme do České republiky donést mezinárodní know-how, které významně pomůže růstu celého odvětví marketingu ve vyhledávačích u nás.“
SEMPO je mezinárodní nezisková organizace, která sdružuje společnosti a profesionály z odvětví SEM (Search Engine Marketing). Věnuje se hlavně výzkumu, zvyšování znalosti a povědomí, ale také budování kontaktů na celém světě. Etarget je členem SEMPO od roku 2006.
Etarget
ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku,Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů.
www.etarget.cz
Martin Kováč
Narozen v roce 1978. V roce 2001 ukončil studium na Ekonomické univerzitě v Bratislavě se zaměřením na finance, bankovnictví a investování. Po ukončení školy pracoval v První komunální bance, a.s. jako junior projekt manažer pro VIP klienty. Od října 2002 pracoval v ARBOmedia.net Slovakia jako manažer prodeje reklamního prostoru v printových médiích, televizi a internetu. Od roku 2004 pracoval ve společnosti Slavonia Bratislava, s.r.o., jako marketingový manažer. V současnosti zastává pozici country manažera pro Slovensko.
SEMPO
SEMPO je globální nezisková organizace, která slouží odvětví search engine marketing a jednotlivcům, kteří jsou do něj zapojeni. Naším cílem je pomáhat růstu celého odvětví přes budování silných vztahů, podporování znalosti, poskytování vzdělání, generování průzkumů a vytváření lepšího pochopení vyhledávání a jeho úlohy v marketingu.
www.sempo.org