Zásadní změna designu jednoznačně koresponduje s vizuálním sjednocením identity skupiny Société Générale. Rebuildingem prošel kompletně celý web. Prioritní důraz byl kladen na logiku a přehlednost struktury s ohledem na pravidla použitelnosti. Účelově je prezentace připravena na budoucí možné rozšíření online komunikace směrem ke klientovi.
Důležitou novou funkcí je online přebírání hodnot fondů, které zabezpečí uživateli aktuální přísun informací o pohybu hodnot jednotlivých produktů. Novinkou je také aktivní slovník pojmů a fulltextový vyhledávač.
Součástí řešení byl kompletní copywriting produktových listů. Text byl psán podle pravidel copywritingu a uživatelských zvyklostí čtení webových stránek. Výsledkem jsou jednodušší a účelněji podané informace, které uživatel na webu hledá, odstranění zbytečného textu a posílení informační hodnoty každé stránky.
Po technické stránce je výrazným posunem kupředu modernizace kódu a implementace systému Edee CMS – uživatelsky přívětivého systému pro správu obsahu webu.
„ Webová prezentace je společné dílo Komerční pojišťovny a FG Forrest. Bez profesionální podpory znalců bankovní problematiky by webová prezentace odpovídala standardům www, nicméně obsahově by neměla čím cílovou skupinu zaujmout. Intenzivní spolupráce obou stran patří tedy mezi základní podmínky úspěšného internetového projektu. V této souvislosti bych ráda zástupcům Komerční pojišťovny poděkovala za vstřícný a aktivní přístup při realizaci jejich nové www prezentace,“ říká Michaela Švíková, Project Manager společnosti FG Forrest, a.s.
„Naši novou webovou prezentaci jsme dlouhodobě připravovali, hlavním cílem byla celková moderní úprava s důrazem kladeným na přehlednost, snadnou orientaci a dostupnost informací. Stránky mají zbrusu nový kabát laděný v korporátních barvách a střižený na míru potřebám klientů. S konečným výsledkem, jsme velmi spokojeni a věříme, že se našim klientům budou nové internetové stránky Komerční pojišťovny líbit. Rád bych touto cestou poděkoval za výbornou spolupráci realizačnímu týmu agentury FG Forrest,“ dodává Lukáš Fridrich, ředitel odboru produktový marketing Komerční pojišťovny a.s.
FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996. Poskytuje kompletní internetová a intranetová řešení od analýzy, návrhu designu až po produkci a servis svěřených projektů v kombinaci s efektivním online marketingem a kreativním přístupem. Souběžně vyvíjí vlastní systém pro správu obsahu webů Edee CMS. Podpis FG Forrest lze nalézt například na projektech pro Skupinu ČEZ, Kancelář prezidenta republiky, Komerční banku, Lagardère Active ČR, McDonald´s nebo PPF.
Komerční pojišťovna, a.s. je univerzální pojišťovnou, která se cílevědomě zaměřuje na poskytování služeb především v oblasti životního pojištění. Při rozvoji nových produktů vychází Komerční pojišťovna z bohatých zkušeností společností Société Générale a Sogecap a z principů tzv. bankopojištění. Tento obchodní model je v současnosti již plně implementován a produkty KP nabízejí a prodávají především obchodní sítě společností náležejících do rozsáhlé skupiny SG. Klienti KP tak získávají navíc vedle servisu ke svým pojišťovacím produktům i možnost kompletního finančního poradenství díky svému bankovnímu poradci.