„Zavedením koncepce ITIL jsme dosáhli několika cílů, mezi nimi například rychlejší a kvalitnější komunikace, zkrácení doby řešení požadavků a vyšší spolehlivosti,“ říká manažer oddělení Service Desk Josef Prusák. Dodává, že zavedením ITILu neukončila skupina KVADOS své plány v oblasti servisního zázemí, ale naopak zahájila cestu v neustálém procesu zlepšování a růstu spokojenosti zákazníků.
„V úplné jednoduchosti lze říci, že ITIL pro nás i naše klienty znamená vyšší rychlost, vyšší kvalitu a nižší náklady. Zavádíme do podpory zákazníků koncepčnost, a to se vždy vyplácí,“ uvádí J. Prusák.
Služby oddělení Service Desku nyní využijí především klienti mobilního informačního systému myAVIS™, v budoucnu se ale počítá s rozšířením pro všechny klíčové produkty skupiny KVADOS. Aktuálně byl také zahájen proces přípravy na certifikaci společnosti dle normy ISO 20 000.
O společnosti KVADOS, a.s.
Společnost KVADOS, a.s., je významným systémovým integrátorem a výrobcem vlastních informačních systémů. Klíčové produktové skupiny VENTUS, myAVIS™ a myCASH™ jsou určeny společnostem působícím v obchodním, distribučním, servisním nebo logistickém sektoru. Novinkou roku 2009 je personální informační systém myWORK™.
KVADOS, a.s., existuje již od roku 1992 a v současnosti aktivně působí na většině evropských trhů. Využívá k tomu vlastních obchodních zastoupení i rozsáhlé sítě obchodních partnerů. Roční obrat skupiny KVADOS přesahuje 100 milionů Kč a počet odborných zaměstnanců překročil v roce 2008 hranici 100 lidí.
V roce 2009 skupina KVADOS popáté v řadě zvítězila v mezinárodní soutěži Microsoft Awards, což je potvrzením vyspělosti a přínosů vyvíjených produktů. Mimo to je skupina KVADOS například Gold Certified Partner společnosti Microsoft, T-Mobile Solution TOP Partner v České republice, Hewlett-Packard 2009 Preferred Partner a ESET Gold Partner.