„Jednání se společnostmi Impression Media a Media Partner by měla podle našich představ vést k výsledku ještě letos,“ uvádí Michel Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardere CZ. „Již nyní dokonce pracujeme na společné strategii pro příští rok.“
„Tímto krokem rozšiřujeme naše aktivity mimo rozhlasový trh,“ vysvětluje výkonný ředitel skupiny Lagardere v ČR Miroslav Hrnko. „Internet je pro naši mediální skupinu strategické médium a věříme jeho obchodnímu potenciálu i potenciálu propojení našich stávajících aktivit s tímto médiem.“
„Prodej majoritního podílu v mediazastoupení Impression Media a v mediální společnosti Media Partner renomovanému zahraničnímu hráči s pevným zázemím v České republice přinese prostředky na další rozvoj obou těchto firem a posun kvality služeb pro naše klienty na novou, významně vyšší úroveň,“ zdůrazňuje Petr Slavík, stávající majitel firmy Impression Media.
O skupině Lagardere Active Radio International CZ
Mediální skupina Lagardere je jedním z významných evropských mediálních subjektů působících po celém světě v oblasti rozhlasu, televize, internetu, vydávání časopisů a knih a distribuce. V České republice je doposud aktivní převážně na radiovém trhu, kde do ní patří rádia Evropa 2, Frekvence 1, rádio Bonton a Info Radio a také mediazastoupení Regie Radio Music.
O společnostech Impression Media a Media Partner
Společnost Impression Media, s. r. o., je největším samostatným mediálním zastoupením na poli internetu v ČR, které prodává internetovou reklamu na celé řadě renomovaných serverů v Česku. Podle zářijových výsledků průzkumu NetMonitor patří do portfolia Impression Media plných 2 273 124 unikátních uživatelů, což z tohoto největšího mediálního zastoupení činí druhou největší prodejní síť internetové reklamy v Česku.