Společnost LAST.CZ na svých internetových stránkách uvádí u každého zájezdu základní cenu a nově i cenu s příplatky, tzv. „konečnou cenu“. Výhodou je možnost srovnání cen mnoha cestovních kanceláří na jednom místě, a to včetně všech povinných poplatků. Předchází se tak nepříjemným zmatkům, kdy cestovní kanceláře inzerují u stejných destinací různě vysoká navýšení. Zákazníci si mohou snadno a rychle najít nejvýhodnější cenu na jednom místě.
„Garantujeme stejné ceny jako u porovnávaných cestovních kanceláří, nebojíme se ukázat a srovnat všechny ceny a tím zvýšit úroveň zákaznického servisu,“ říká Jan Červenka, manažer marketingu LAST.CZ. „Je důležité, aby klient viděl finální cenu. Udělá si lepší přehled o svých výdajích a ví, že ho již nemohou překvapit další poplatky, které leckdy dosahují i dvojnásobku základní ceny. Klienti ušetří čas a nemusí již u vybraného zájezdu sčítat všechny příplatky aby zjistili, kolik zájezd vlastně stojí.
Ředitel Last Minute Centra LAST.CZ Petr Chylík dodává: „Základním pilířem každého obchodu je důvěra. Nasloucháme našim klientům, vážíme si jich a usilovně pracujeme na tom, aby byli s našimi službami co nejvíce spokojeni.. S námi je výběr dovolené jednoduchý, komfortní, rychlý a bez klamání klienta uváděním pouze základních cen, za které ale nikdy neodcestujete.“