LCD televize s plným HD rozlišením vstupují na masový trh – špičkové televize určují trendy veletrhu IFA 2007

[Tisková zpráva] Společnost Sharp, vedoucí výrobce LCD televizí s plným HD rozlišením na německém trhu, se zaměřuje na segment trhu s vysoce kvalitními výrobky a uvede na veletrhu IFA svou nejrozsáhlejší nabídku, kterou doposud na této akci představila. Skládá se z více než šedesáti modelů s úhlopříčkami od 32 do 65 palců.

Sdílet

Praha, 24. července 2007. Budoucnost digitálního životního stylu leží v segmentu kvalitních produktů. Na rostoucím trhu s LCD televizemi je patrný trend modelů s úhlopříčkami o velikosti 40 palců a výš. V tuto chvíli už představují kolem 20%*. Nejkvalitnější segment trhu, full-HD LCD televize s rozlišením 1920×1080 pixelů, se vyvíjí obzvláště dynamicky a Sharp předpokládá prodej až 242 500 televizí s plným HD rozlišením v Německu do konce letošního roku, což přesune tyto televize z kategorie speciálních produktů mezi masově prodávané. „Přední výrobci pomalu zavádějí jako budoucí standard u LCD televizí plné HD rozlišení, 100Hz technologii a velkou škálu úhlopříček s nejvyšší zobrazovací kvalitou,“ vysvětluje Frank Bolten, výkonný ředitel společnosti Sharp Electronics Germany/Austria. Sharp vévodí trhu s LCD televizemi s plným HD rozlišením*. Technologická společnost se systematicky propracovává do vedoucí pozice v oboru ve smyslu tahouna změn, ovlivňujícího trendy a chování firem na trhu. Největší LCD televize světa má úhlopříčku 108 palců a byla vyrobena v továrně osmé generace v japonské Kameyamě. V nadcházejících týdnech zahájí výrobu LCD TV další evropská továrna v polské Toruni, aby uspokojila rychle rostoucí poptávku v Evropě.

Nabídka více než 60 modelů – plné HD rozlišení ve velikostech úhlopříček od 32 až po 65 palcové
Sharp představí na veletrhu IFA neobvykle širokou nabídku televizí. Přes 60 modelů s úhlopříčkami od 32 až po 65 palců rozšíří řady produktů s plným HD rozlišením. Průkopník LCD technologie se snaží získat 30% podíl na segmentu trhu s full-HD produkty a jeho současnou vlajkovou lodí je řada HD1E – LCD televize s plným HD rozlišením se 100Hz technologií zajišťující nebývale ostrý obraz. Řada je dostupná ve velikostech úhlopříček 42 a 52 palců, navíc má zabudovaný DVB-T tuner, dobu odezvy menší než 4 milisekundy, dynamický kontrast 15 000:1 a vzhled lakovaného piana.

Na veletrhu IFA Sharp také představí řadu LCD televizí s ultra tenkým rámem obrazovky. Se svým špičkovým designem a pečlivým provedením budou sedět do jakéhokoliv interiéru. Díky komplexnímu vybavení nebudou již nikdy považovány jen za pouhé televize. Ať už je chcete použít pro prohlížení fotografií či videa, využít HDMI rozhraní, herní aplikace HDTV či IPTV, tyto LCD TV nabízejí splnění všech vašich očekávání. Optimální doplněk pro příznivce domácích kin je Sharp BD-HP20S Blu-ray přehrávač. Toto zařízení reprodukuje obrázky v plném 1080p zobrazení a jeho snadné použití umožňuje funkce Quick Start. Prosvítit místnost můžete také díky dvojicí nových projektorů – XG-F210X a XG-F260X. Tato zařízení s vysokorychlostním rozhraním (světelný výkon až do 2 600 ANSI lm) jsou lehká a určená pro použití jak doma, tak i v kanceláři.

Zaměření dealerů na podporu zákazníků – servis místo nejnižších cen Japonská firma chce konkurovat nabídce levných televizí na internetu díky zajištění kvalitního servisu. Tento servisní balíček společnosti Sharp je zajímavý díky vysoké výrobní kvalitě produktů, jejich nadčasovému vybavení, šetrnému provozu zařízení a rozsáhlé síti servisů.

Sharp posiluje svou pozici na trhu jako vhodný partner díky seriózní a dlouhodobé prodejní strategii. Velikost prodejního týmu byla zvýšena o 20 % a zároveň byl zřízen i oceňovaný tzv. shop-in-shop systém prodeje. Frank Bolten vše shrnuje: „Jako technologický lídr nabízíme našim zákazníkům bohaté zkušenosti s televizemi a definujeme top segmentu trhu naší řadou produktů s plným HD rozlišením. To posunuje Sharp na špici výrobců tzv. velké ligy a poskytuje našim obchodním partnerům podstatný důvod pro rozhodnutí spolupracovat s námi: přidanou hodnotu!“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).