Po celý měsíc srpen 2009 jsou tak k dispozici standardně nabízené reklamní plochy za cenu kterou si určí partner s tím, že prostor získává ten, kdo přijde dříve. „Letním výprodejem chceme podpořit především ty podnikatelské subjekty, které se v současné době potýkají s následky ekonomické krize a nemají tak dostatek volných prostředků na nákup inzertních ploch.“, uvádí Martin Březina, on-line marketing manažer společnosti Stanford.
Klient, který má zájem o prezentaci na uvedených portálech, si může kampaň objednat na jeden srpnový týden s tím, že jedinou podmínkou je zaplatit správní poplatek ve výši 999,– Kč. Konečnou hodnotu si pak volí sám. Kampaň musí proběhnout během měsíce srpna. „Letní měsíce nejsou z hlediska návštěvnosti internetu jistě nejsilnější, ale i přesto máme stále stoupající tendenci návštěvnosti,“ dodává Jiří Louthan, ředitel on-line aktivit společnosti Stanford. Projekty PROFIT.CZ a CBW.CZ byly spuštěny v březnu 2009.
Shrnutí „Letního výprodeje“
- správní poplatek 999,–/kampaň + cena navržená klientem
- max. 1×týden/kampaň/klient
- jen standardní plochy
- platnost v srpnu 2009
Více informací o inzertních formátech a službách na: www.profit.cz, www.cbw.cz