Hlavní navigace

Letní vysílání televize Prima A prima cool diváky láká

[Tisková zpráva] Letní vysílání Televize Prima a Prima COOL diváky láká k obrazovkám, což potvrzuje sledovanost obou těchto televizních kanálů.

Sdílet

Televize Prima měla minulý týden nejlepší výsledky podílu na trhu za rok 2010 v obou hlavních cílových skupinách – v cílové skupině Dospělí 15+, a to 17,17 %, Dospělí 15–54 pak 16,85 %. Ani Prima COOL nezůstává pozadu a opět dokazuje, že je ve skvělé formě. Podíl na trhu je pro všechny hlavní sledované cílové skupiny opět rekordní, a to dokonce od počátku vysílání Prima COOL – Dospělí 15+ celkem 3,13 %, Dospělí 15–54 4,17 % a Dospělí 15–40 dokonce 5,06 %. Prima COOL tak minulým týdnem překračuje psychologickou hranici 5 % pro cílovou skupinu D15–40 a 3 % pro nejširší cílovou skupinu Dospělí 15+.

Svůj první týden na televizních obrazovkách má za sebou i tzv. hodina plná informací. Tato hodina (19.00–20.00) díky všem svým pořadům (Zprávy TV Prima, Krimi zprávy, Sport TV Prima a VIP zprávy) dosáhla naprosto mimořádného výsledku – podíl na trhu v cílové skupině Dospělí 15+ byl v tomto čase 20,41 %, pro srovnání průměrný podíl na trhu této hodiny je v roce 2010 12,91 %. Podíl na trhu Zpráv TV Prima v cílové skupině Dospělí 15+ činil v pátek výjimečných 39,85 %, Krimi zprávy pak svými výsledky – páteční podíl na trhu dosáhl 31,76 % – jen potvrzují trend, který zpravodajství Televize Prima nastoupilo. Celou sérii doplňují výsledky programové novinky Televize Prima VIP zpráv, které v prvním týdnu svého vysílání dosáhly výborného podílu na trhu v průměrné výši 16,85 % v CS D15+, a to i přes obtížnou pozici proti stabilizované konkurenční programové nabídce.

Ve VIP zprávách se dnes večer v 19.50 poprvé představí moderátorka Martina Gavriely, která bude VIP zprávami provázet celý tento týden.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).