Praha, 7. září 2010 – Výkonným ředitelem pro obchod a marketing a zástupcem generálního ředitele společnosti České Radiokomunikace (ČRa) byl jmenován Kamil Levinský, dosavadní obchodní ředitel společnosti. V nové pozici bude Kamil Levinský zodpovědný za obchodní výsledky společnosti, strategii, rozvoj podnikání a marketing. Bude se podílet na všech klíčových strategických rozhodnutích a úzce spolupracovat s Jane Hannah, generální ředitelkou ČRa. Podle plánu Kamil Levinský v budoucnu převezme post generálního ředitele od Jane Hannah, které končí pracovní smlouva vztahující se k pozici generální ředitelky v posledním čtvrtletí roku 2011. Jane Hannah bude poté působit v Českých Radiokomunikacích na pozici předsedkyně představenstva.
“Jmenování Kamila Levinského je přirozeným krokem, který zajistí kontinuitu řízení, stabilitu a další rozvoj společnosti,“ řekla v této souvislosti Jane Hannah, a doplnila: “podnikatelská činnost Českých Radiokomunikací je do velké míry unikátní, a proto společnost věnuje mimořádnou pozornost rozvoji interních talentů. Kamil Levinský je členem vrcholového managementu a v minulosti se podílel na řadě strategických rozhodnutí. Na své dosavadní pozici úspěšně potvrdil svoje profesní schopnosti a soustavně vykazoval vynikající výsledky.”
Kamil Levinský vystudoval ekonomii se zaměřením na obchodní právo na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Ostravě. Profesní dráhu zahájil jako auditor ve společnosti Ernst & Young. V roce 2002 se stal ředitelem interního auditu společnosti Eurotel a později zastával pozici ředitele pro integrace procesů a kvalitu ve společnosti Telefónica O2. V Českých Radiokomunikacích pracuje od května 2007.
České Radiokomunikace a.s. působí na českém trhu již 47 let. Stabilitu společnosti dokazuje její silné finanční zázemí a zkušenosti nabyté během dlouhé doby činnosti. České Radiokomunikace a.s. jsou největším expertem na trhu vysílacích služeb a jako první v České Republice, spustily jak veřejné, tak komerční digitální televizní vysílání. České Radiokomunikace nabízejí také telekomunikační služby pro velkoobchodní a korporátní zákazníky. Společnost disponuje vlastní rozsáhlou páteřní sítí a díky silné vysílací infrastruktuře mohou České Radiokomunikace nabídnout zákazníkům i bezdrátové řešení, případně připojení blízkých lokalit pomocí optických vláken. Společnost poskytuje hlasové služby, vysoce kvalitní internetové připojení a datová řešení na základě individuálních požadavků zákazníků.