Výsledky sítě COMFOR, kterou tvoří 163 prodejních míst v České republice a 71 prodejen na Slovensku, přitom z velké části stojí právě na schopnosti poskytovat maximální podporu běžným zákazníkům přímo v místě jejich bydliště. Podle Martina Wankeho, marketingového ředitele prodejní sítě COMFOR, je jejich úspěch výsledkem pochopení přidané hodnoty kamenných prodejen ve srovnání s e-shopy. Ta tkví zejména v lidech a službách.
„Průběžně školíme všechny zaměstnance, aby byli schopni dobře obsloužit naše zákazníky, ať už laiky, nebo zdatné specialisty. Školení probíhají nejméně 2× ročně se zaměřením na znalectví produktu, 4× ročně na psychologii prodeje a další jsou věnována čistě technické oblasti,“ říká Martin Wanke. „Pak můžeme rozšiřovat také služby. Kromě klasického vyřizování nebo reklamací prodejny COMFOR poskytují i tzv. garanční prohlídky. Během dvou hodin nebo při příští návštěvě si můžete svůj počítač vyzvednout odvirovaný, přeinstalovaný nebo vylepšený o nové komponenty. COMFOR je dnes nejen nejrozsáhlejší prodejní, ale i servisní specializovanou sítí v ČR a na Slovensku,“ dodává.
Obchodní síť COMFOR se orientuje na prodej kvalitní výpočetní a digitální techniky se zaměřením na zákazníka, který vyžaduje komplexní řešení svých požadavků. Ve svých prodejnách nabízí také počítače vlastní značky COMFOR, kterých se v roce 2008 prodalo 17 452 kusů. Prodejny COMFOR jsou součástí také mnoha obchodních center po celé zemi. Prodejní doba v nich poskytuje klientům jistotu, že mohou své problémy řešit i v nestandardní pracovní dobu dlouho do večera, nebo klidněji přes dny pracovního volna.