Vánoční nákupy na internetu letos začaly zhruba o 2 týdny dříve, než v kamenných obchodních centrech, kde se teprve na nápor zákazníků připravují. Obchody KASA zaznamenaly první zvýšený počet objednávek tradičních vánočních dárků již koncem října. „Průměrný počet objednávek v běžném roce je 500 denně, nyní se jejich počet pohybuje okolo 1300 a v průběhu prosince počítáme až s číslem 2500 objednávek denně,“ říká Martina Kasa, ředitel obchodu KASA.cz. Průměrný nákup byl před vánocemi v loňském roce okolo 5000 Kč. Letos podle dosavadních prodejů došlo k lehkému zvýšení zhruba na 5 400 Kč. Pro srovnání, v běžném roce je průměrný nákup vyšší, okolo 6 600 Kč. Nižší cena průměrného nákupu o vánocích je dána zvýšeným zájmem o drobnější zboží.
Češi opět nakupují hlavně elektroniku. Po zlevnění plazmových a LCD televizí je o tento sortiment obrovský zájem. Výrazně oproti minulému roku vzrostl počet prodaných parfémů, hodinek a notebooků. Právě přenosné počítače patří každoročně k nejprodávanějším položkám před koncem roku. Hitem loňských vánoc byly jednoznačně satelitní navigace a digitální fotoaparáty, přičemž i letos obchody KASA zaznamenávají velkou poptávku po tomto druhu zboží.
V předvánočním období je každý rok velký zájem o nákupy na splátky neboť KASA.cz, i někteří další prodejci, nabízí splátky bez navýšení. Zboží tak zákazník získá za internetovou cenu a nepřeplatí ani korunu, respektive zboží je možné doplatit až za 10 měsíců bez jakýchkoliv úroků.
Celkově obchody KASA před vánoci vyexpedují přes 75 tisíc zásilek, což znamená, že ze skladu odchází každých 25 vteřin jedna zásilka. Obchody KASA před vánoci navštíví 80 tisíc unikátních zákazníků denně, kteří shlédnou 800 tisíc stránek (10 stránek za vteřinu po celý den).