„V rámci top managementu jsme vytvořili pozici, která zastupuje konkrétní zákaznické týmy. Ty tvoří samostatné obchodní jednotky, které poskytují velmi specializované služby připravené na míru pro potřeby konkrétního zákazníka. Ředitel zákaznických týmů ovšem není jen obchodník – má na starosti i realizaci všech zakázek u tohoto zákazníka a rozvoj svých lidí," vysvětlil Pavel Šťovíček, ředitel konzultační a technologické společnosti Logos.
Třicetiletý David Ženčák vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se specializací na informační management. Do jmenování na pozici ředitele obchodu a rozvoje působil ve společnosti Logos mimo jiné jako šéf oddělení konzultací a analýz či jako projektový manažer. Před nástupem do společnosti Logos pracoval jako produktový manažer společnosti COM PLUS.
David Ženčák je ženatý. Mezi jeho záliby patří především přístrojové potápění a fotografování pod vodou. I zbytek koníčků je veskrze exotický – chov a odchov ryb z jezera Tanganika, návrh japonských zahrad a pěstování bonsají.