„Hledali jsme vhodné řešení pro vnitropodnikový systém správy objednávek a faktur. V Logos LiveFlow jsme získali nástroj, který nám pomohl nastavit nová pravidla pro práci s firemními dokumenty, snížit administrativní zátěž firmy a uspořit provozní náklady. LiveFlow nyní pomáhá i dalším členům skupiny PPF,“ říká ing. Ondřej Tyrpekl, ředitel informačních systémů společnosti PPF a.s.
Pro řešení LiveFlow využili odborníci Logosu novou platformu Microsoft Office SharePoint 2007. V krátké době dokázali systém vyvinout, nasadit v PPF a vypracovat jednotný katalog zboží a služeb. Vytvořenou aplikaci dále integrovali do firemní struktury a celému systému zajišťují provozní podporu.
„Množství administrativy a dokumentů podniky velmi zatěžuje. V našich řešeních se proto zaměřujeme na maximální digitalizaci dokumentace a její bezproblémový oběh firemní hierarchií. Systémy integrujeme tak, aby šly rychle využít v praxi a nevznikaly další nároky na IT správu a údržbu,“ dodává Petr Raška, Solution Manager společnosti Logos.
Správě podnikového obsahu se Logos úspěšně věnuje dlouhodobě. Svoje řešení dodává především společnostem z oblastí finančnictví a telekomunikací ale i průmyslu a služeb. Příkladem může být digitální archív pro Českou pojišťovnu, Komplexní systém pro fakturaci ve společnosti T-mobile nebo Dokument Management Systém pro advokátní kancelář Kocián, Šolc a Balaštík.