Hlavní navigace

Logos: Milan Dědek se stal novým šéfem marketingu

[Tisková zpráva]

Sdílet

Logos: Milan Dědek se stal novým šéfem marketingu

Konzultační a technologická společnost Logos vytvořila novou pozici manažera marketingu. Do nové funkce nastoupil Milan Dědek, který bude mít na starosti externí komunikaci směrem k partnerům, zákazníkům a potenciálním zaměstnancům spolu se stále potřebnější komunikací interní.

Devětatřicetiletý Milan Dědek vystudoval Humboldtovu Universitu v Berlíně se specializací na výpočetní techniku. Do konzultační a technologické společnosti Logos nastoupil z pozice vedoucího Internet Teamu ve společnosti Škoda Auto. Před nástupem do Škoda Auto působil jako výkonný ředitel ve firmě Merz a dále jako manažer rozvoje software housu Q plus. Profesní kariéru zahájil jako programátor vídeňské pobočky společnosti Siemens.

Milan Dědek je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho záliby patří především jízda na horském kole a vysokohorská turistika spojená s fotografováním. Oblíbené šestitisícové treky našel v Himaláji a jižní Americe. V zimních měsících se věnuje hokeji. Milan Dědek hovoří anglicky, německy, španělsky a rusky.

„Společnost Logos prochází intenzivním růstem a změny musejí být otevřeně komunikované k našim zákazníkům. Právě proto oceňujeme, že Milan Dědek v sobě spojuje nejen hluboké marketingové zkušenosti, ale i výtečnou znalost potřeb našich klientů. Zároveň se dobře orientuje v informačních technologiích, a to je další zvýšení přidané hodnoty společnosti směrem k našim zákazníkům," vysvětlil Pavel Šťovíček, ředitel konzultační a technologické společnosti Logos.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).