MAFRA, Pixmac a Profimedia spouštějí společný projekt – fotobanku Kuptofoto.cz

[Tisková zpráva] Praha, 1. září 2010 - Nová česká fotobanka Kuptofoto.cz startuje 1. září 2010. Jedná se o společný projekt tří velikánů na internetovém trhu. Za medializaci projektu je partnerem Mediální skupina Mafra, a.s., o vývoj se stará společnost Pixmac, s.r.o. a obsah dodává společnost Profimedia.CZ, s.r.o.

Sdílet

Kuptofoto.cz je nová fotobanka na českém webu s naprosto unikátním obsahem. Na jednom místě kombinuje výhody klasické fotobanky a mikrofotobanky. Správné fotky zde najdu všichni, od drobných živnostníků a webdesignérů až po editory radničního zpravodaje. Ovládání stránek je navržené maximálně jednoduše a srozumitelně. Fotografii lze vybrat a koupit během několika minut a hlavně za rozumnou cenu.

„Profimedia, jako přední dodavatel reportážních a ilustračních fotografií, může prostřednictvím Kuptofoto.cz nabídnout tyto fotografie širšímu publiku. Stránky jsme společně vyvíjeli několik měsíců a podařilo se nám zjednodušit ovládání tak, aby ho zvládnul opravdu každý. Jsme přesvědčeni, že i proto bude Kuptofoto.cz velmi úspěšné,“ říká Štěpán Kincl, projektový manažer projektu Kuptofoto.cz.

Proč do projektu vstoupil Pixmac, shrnuje Víťa Válka:„Před dvěma lety jsme vstupovali na trh levných fotografií s velkým očekáváním. To se nám podařilo výrazně předčit. Proto spouštíme společně s dalšími silnými partnery projekt Kuptofoto.cz, od kterého si v první řadě slibujeme větší popularizaci levných a legálních fotografií.“

„Věříme, že díky kvalitním fotografiím a nízkým cenám bude Kuptofoto.cz do roka a do dne nejpoužívanější fotobankou na českém trhu," říká Jaroslav Kábele, ředitel internetových projektů Mafra a tedy i iDNES.cz, kde se fotografie ke koupi budou především inzerovat. „Fotografie jsou nedílnou součástí zpravodajství, a proto využijeme potenciálu portálu iDNES.cz a čtenářům nabídneme ke koupi i fotografie, které jsou součástí redakčního obsahu."

Start Kuptofoto.cz provází komunikace cílená na koncové uživatele. Komunikace probíhá dvojí formou, v té pozitivní části díky novým fotografiím rostou vybraným živnostníkům tržby, v té negativní mají zavřené živnosti za krádež fotografií. Kampaň startuje 1. září v médiích mediální skupiny a rádiovou kampaní.

O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.

Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM a hudební televize Óčko.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).