Hlavní navigace

Spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.5

[Tisková zpráva] Po dlouhé přípravě, důkladném testování a pečlivém dolaďování, byla 1. června 2009 spuštěna nová verze aplikace Mailkit 1.5, přinášející mnohá vylepšení, která často vzešla z doporučení uživatelů a jimi kladených tvrdých nároků na špičkový nástroj pro emailový marketing.

Sdílet

Klíčovým požadavkem na vývoj nové verze Mailkit 1.5 bylo vytvoření maximálně přehledného uživatelského rozhraní, kde jsou všechny důmyslné funkce jasně vidět a lze s nimi snadno pracovat. Mailkit 1.5 byl oblečen do nového vzhledu, bylo mu zjednodušeno menu, přidány přehledné záložky, rozšířena kontextová nápověda a byl obohacen o další šikovné funkce.

  • Kampaně, seznamy příjemců, datové zdroje, šablony, uložené soubory a ankety jsou automaticky tříděné na aktivní a neaktivní, dle data posledního použití.
  • Implementován nový WYSIWYG editor
  • Výrazně zjednodušena práce s přílohami a vkládání obrázků do těl zpráv.
  • Nová funkce automatického skloňování českých podstatných jmen ve všech pádech jednotného i množného čísla.
  • Rozšířeny možnosti práce se seznamy příjemců, pomocí filtru pro selekci adresátů a s tím spojená další práce s nimi – jako je vytvoření nového mailing listu, export a hromadné nastavení společných informací pro adresáty.
  • Přidána možnost personalizace emailové adresy pro odpověď.
  • Rozšířena podpora formátů, z nichž lze importovat příjemce do seznamů. Standardně je tak možné příjemce importovat z formátů CSV, XLS, vCard i LDIF.
  • Ve verzi Syndicate je zjednodušeno nastavování podmíněného doručování.
  • Vylepšené plánování doručování kampaní s lepší podporou časových pásem.
  • Zrychlena a zjednodušena práce se statistikami.
  • Možnost sledování konverzí a jejich statistiky.
  • Rozšířen počet zemí, ve kterých je možné zasílat úhradu na místní bankovní účet.
  • Vylepšena kompatibilita s prohlížeči Internet Explorer a Safari.

Poskytovatelem služby Mailkit je softwarová společnost Xland. CZ.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).