„Jen silní hráči s profesionálním zázemím na internetu přežijí. Zákazníci totiž neustále pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou kvalitu služeb. Svoje pozitivní a zejména negativní zkušenosti budou čím dál častěji a úspěšněji sdílet v rychle se rozvíjejících sociální sítích,“ prohlásil Marek Liška.
MALL.cz chce v následujících měsících pokračovat v udržení a zvýšení svého technologického náskoku. Jeho základním kamenem je již plně zaběhlý IS SAP, vysoce moderní skladovací a logistické centrum (6 800 m2) a úspěšné sloučení všech internetových obchodů pod jednu značku a jeden nákupní košík na www.mall.cz.
Vedle technologického pilíře chce MALL.cz dále rozvíjet vztah se zákazníky. Zde se zaměří na maximální kvalitu služeb, věrnostní systémy, rozvoj komunity, ale i oslovení zákazníků, kteří na internetu dosud nenakoupili.
Absolutní novinkou v roce 2010 je pak spuštění affiliate programu na platformě TradeDoubler. „Za necelé dva týdny ostrého provozu se nám podařilo rozjet spolupráci se 200 partnery a pohybujeme se na přibližně 25 000 zobrazení denně,“ prohrásil Jindřich Trčka, affiliate manager MALL.cz.
O společnosti Internet Mall, a.s.
Internet Mall je vedoucí internetový prodejce zejména spotřební elektroniky v České republice. Mateřskou společností je nizozemská společnost Netretail Holding, B. V., provozující internetové obchody rovněž v Německu, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. V posledním fiskálním roce končícím 31. 3. 2009 realizovala skupina konsolidovaný obrat ve výši 1,6 miliardy Kč vč. DPH.