„Afaria ve verzi 5.4 umožňuje administrátorům snadno spravovat všechna podniková mobilní zařízení, včetně zařízení BlackBerry, Windows Mobile Pocket PC, Smartphone, Palm, Symbian a to všechno z jediné administrační konzole,” řekl Tomáš Vávra, Country Sales Manager divize iAnywhere pro Českou republiku „Toto je obrovská výhoda pro společnosti, které potřebují spravovat a zabezpečit různá mobilní nebo PDA zařízení.
„Řešení společnosti Sybase, které výrazně rozšiřuje možnosti správy mobilních zařízení, podstatným způsobem zvyšuje komfort a vylepšuje mobilitu dálkového přístupu, který nabízíme našim zákazníkům,“ říká Pavel Dolejš, ředitel nehlasových služeb a služeb s přidanou hodnotou společnosti T-Mobile, a dodává: „Naše spolupráce se Sybase je dlouhodobě velmi úspěšná a těší nás, pokud můžeme zákazníkům T-Mobile přinášet stále nové, inovativní produkty.“
Nové funkce pro správu zařízení BlackBerry Pomocí Afaria 5.4 mohou společnosti distribuovat, instalovat a opravovat aplikace na mobilních zařízeních BlackBerry. Administrátoři Microsoft SMS serveru mohou navíc snadno spravovat zařízení BlackBerry přímo z konzole včetně možnosti distribuce programů a správy zařízení.
Další funkce pro správu BlackBerry zahrnují:
- Ochranu ztracených a odcizených zařízení pomocí schopnosti uzamknout a/nebo vymazat data a aplikace.
- Schopnost vzdáleně konfigurovat a vynutit specifické nastavení zařízení BlackBerry.
- Sledování licencí a instalací programů.
- Zdokonalený sběr užitečných informací o zařízení, včetně schopnosti získat široké spektrum dat týkajících konektivity zařízení.
- Rozšířená optimalizace komunikace včetně časového plánování, notifikace, dynamické omezení pásma a restartování s obnovením.
Nové funkce pro správu zařízení s podporou Windows Mobile 5.0
Afaria 5.4 umožňuje administrátorům monitorovat mobilní zařízení se systémem Windows Mobile 5.0 a automaticky reagovat na změny ve stavu zařízení.
Se zdokonaleným monitorováním, které systém Afaria nabízí, administrátoři mohou:
- Zálohovat klíčové soubory ze zařízení v případě, že stav nabití jeho baterie klesne pod kritickou hodnotu.
- Monitorovat a vynutit instalaci aplikací a pravidel pro jejich používání.
- Zaznamenávat případy, kdy jsou důvěrné informace z mobilního zařízení zapsány na externí paměťové karty nebo jsou poslány na jiná zařízení.
- Zajistit nepřetržitou dostupnost důležitých informací pro pracovníky v terénu a v případě požadavku automaticky nahradit kritická data na zařízení.
Efektivní správa seznamu zařízení
S Afaria 5.4 mohou administrátoři sbírat doplňkové informace o telefonu a konektivitě na malých přenosných zařízeních včetně telefonního čísla, IMEI, IMSI, mobilního operátora, aktuální sítě, nastavení WIFI, Bluetooth a IR zařízení a informací o stavu zařízení. V případě přenosných počítačů, nové rozdílové sledování přenáší na server jenom změny stavu, čímž redukuje čas a cenu komunikace.
Nový permanentní identifikátor klienta
Nový permanentní identifikátor klienta přidává schopnost znovu identifikovat mobilní zařízení i po výpadku napájení, tvrdém restartu, ztrátě nebo přeinstalování klienta Afaria. Tím systém Afaria zajistí uchování nastavení a dalších nastavení pro dané zařízení.
Dostupnost
Řešení Afaria 5.4 je v tuto chvíli již dostupné na českém trhu a můžete jej zakoupit u společnosti Sybase nebo u obchodních partnerů.